October 25, 2009

Shopping di Midvalley

Petang semalam kami pi shopping di Midvalley.Punyalah excited nak cari stroller baru untuk puteriku kerana stroller yang lama dah nak rosak.Cari punya cari,jumpalah akhirnya :


Amcam,cantik tak?

Punyalah excited,lepas je beli terus pakai dan stroller lama terus dihantar ke kereta.Jusco buat promotion smalam.Stroller ni harga asal 300+ tapi kami dpt RM200+je.Rezeki anak.

Memandangkan harini weekend,aku pun taknak memeningkan kpala pembaca blogku.Saje nak berkongsi menu lunch kitorang skali :


Asam laksa yang sedap (kegemaran isteriku)


Nyam,nyam...sedap sehingga menghirup kuah

Ini menu ku, Nasi Kunyit @ Pulut Kuning

Jadi,kalau sesiapa singgah di Midvalleytu, tryla sendiri ye.Wife aku kalau singgah di Midvalley mesti nak singgah makan Asam Laksa kat sini.Di Jusco di tingkat 2 .Memang sedap,dia mula-mula try masa di kat UPSI lagi.Aku?Aku tak berapa minat ngan Asam Laksa,sesaptu aku order Pulut Kuning.Tapi ble dikatakan, daripada 10 yg dtg,8 org akan order Asam Laksa.

P/s : Ni komen puteriku tentang Asam Laksa Jusco, Midvalley


Papa,nampak sedap...Alisya pun nak jugakk!!!

3 comments:

  1. Sedapnya assam laksa dengan pulut kuning...dalam jusco kat area mana? mahal tak dua-dua makanan tue?

    ReplyDelete
  2. Jusco di tingkat 2.Sbelah tempat jual CD.Tak mahal...Both termasuk air tak sampai RM15 satu set

    ReplyDelete
  3. waa...sedapnya..kena try ni..sy pun hantu laksa gak...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails