April 18, 2010

Hidup Untuk Memberi | Acer Aspire One Untuk Dimiliki

Salam dari Eyriqazz,

Acer Inspire One untuk Dimiliki
Contest dari Denaihati hadiahnya menarik sekali
Hidup untuk memberi tagline cantik dan terhibur hati
Buatkan aku mahu join contest ini

Kali ini eyriqazz ingin mengajak pembaca untuk join sekali contest ini. Inilah Informasi berkenaan Contest Ini (Copy Paste dari Denaihati) :

1)Hadiah Acer Aspire One pertama akan dihadiahkan kepada blog yang menjadi TOP REFERRER TERTINGGI yang menghasilkan trafik ke blog denaihati sepanjang 2010 berdasarkan analisa Google Analytics. Cara untuk menjadi TOP REFERRER adalah bebas, mungkin dengan cara menampalkan banner denaihati di sidebar atau sering letakan link denaihati.com dalam setiap entri baru untuk menarik perhatian visitor blog ANDA melawat blog denaihati.com.

2)Hadiah Acer Aspire One kedua akan dihadiakan kepada PENGOMEN TERBANYAK sepanjang 2010. Bermula Mac PENGOMEN TERBANYAK akan mendapat ruang iklan percuma selama 1 bulan.

Syarat-Syarat Penyertaan :

1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri bebas tentang contest dan tinggalkan komen penyertaan diruang komen, link penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi" dari blog : contoh saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog http://eyriqazz.blogspot.com . (tengah cari sponsor untuk hadiah entri terbaik)

2. Follow @ http://twitter.com/denaihati

3. Follow @ http://facebook.com/denaihati

Sebagai tanda terima kasih semua blog peserta contest akan disenaraikan di BLOGROLL untuk berkongsi status PR4 yang sedang disandang oleh blog ini. Denaihati dan Sponsor contest iaitu alansarproperties.com, http://www.xztly.com/ dan Anisha Online Mall akan umumkan hadiah untuk pemenang ke dua dan ke tiga untuk contest TOP REFERRER TERTINGGI dan PENGOMEN TERBANYAK dalam entri yang akan datang.




Tarikh Tutup

Pada jam 11.59 pm, 31/12/2010

Keputusan

Pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest.

Sponsor contest

1. Alansarproperties.com : Sedia menjual lot banglo/banglo sekitar Selangor dan Kuala Lumpur.
2.http://www.xztly.com : Organising or managing communications, campaigns and events.
3. Anisha Online Mall : Pemborong stokin wudhu Malaysia

PENTING : Kepada BLOG yang rajin mempromosi contest “DENAIHATI” akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih besar hadiahnya. Perhatian katogeri referral yang dimaksudkan di sini adalah apabila blog ANDA menjadi referral kepada contester baru.


Jadi, dengan semangat hidup untuk memberi, inilah yang eyriqazz mahu berikan : Jom join Contest ini dan letakkan eyriqazz sebagai referral. Bila dah dapat RM20 nanti, RM10 akan diberikan kepada anda, dan RM10 untuk eyriqazz supaya eyriqazz boleh gunakan untuk next contest/give away. Sama-sama dikongsi dan ianya win-win situation rite? Jadi ,bukannya susahpun, jom join sekali. Janji akan eyriqazz tepati dan jangan lupa tinggalkan permalink di entry ini bila dah join contest ini dan letakkan eyriqazz sebagai referral.

Saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi“ dari blog  Aizuddin

11 comments:

Related Posts with Thumbnails