Sudah agak lama tidak menerima serangan dari Anonymous. The return of Anonymous, inilah komennya di entri :
Ini pula Komen dari Admin Facebook Burger Bakar Kaw Kaw
Pandangan peribadi, Lebih sudu dari kuah pula Anonymous. Constructive feedback dan menghentam adalah dua perkara yang berbeza. Kalau eyriqazz menghentam, eyriqazz takkan terjah lagi Gerai tersebut. Yerlah,Constructive feedback diberikan agar perkara yang terjadi kat "Nasi Lemak Antarabangsa" dan "Sekinchan Ikan Bakar" yang ditutup tidak berlaku sama kepada Burger Bakar Kaw Kaw.
Apapun, tahniah buat Admin Burger Bakar Kaw Kaw kerana menerima feedback saya pada sudut yang positif. Inilah yang pelanggan mahukan, sikap mesra pelanggan dan "Customer Service" diutamakan. Kuat juga pengaruh bloggers ni, siap ada satu ruangan khas di Official Website Burger Kaw Kaw :
Feedback dan entri dari Bloggers
Ketua Talibarut di atas sekali tu, memang terbaik laa
P.s : Customer is not always right, tapi jangan pandang ringan feedback/komen dari pelanggan. Tanpa pelanggan, tiada jualan kan?
pandangan dan komen siapa sahaja sama sahaja seperti blogger cumer beza bertulis..
ReplyDeletekalau org biasa mungkin hanya melalui mulut dan cerita sahaja kan?
patut ambil yg positif setiap komen dan cadangan.. :)
cik anon mengganas balik yer!
ReplyDeleteKalau nak maju, pandangan customer kena ambik kira. Kan customer always right ! :D
ReplyDeleteEh si anon lak yang lebih2 yer..hmm..
ReplyDeletepelanggan sentiasa betul walaupun salah.. depa lah yang bagi kita business..
ReplyDeletesentiasa ada orang yang akan tak puas hati dengan tulisan kita, tambah2 eyriqazz yang glamer ni.. anyway, kudos to burger bakar kaw kaw sebab prihatin dengan komen dari pelanggan
ReplyDeleteSibuk je Anonymous ni. Burger Bakar Kaw Kaw elok je terima teguran dan cadangan tu, tapi dia pulak yang lebih-lebih. Yang dia tu menghentam orang tak sedar diri pulakkan. Apa punya orang.
ReplyDeleteUbat biasanya pahit tetapi perlu ditelan untuk menyembuh penyakit.
ReplyDeleteassalamualaikum eyriqazz....dgn adanya pelanggan la yg akan menjadikn perniagaan itu bertambah maju...:)
ReplyDeleteoleh kerana diorang nie pioneer burger bakar...nampak sistematik pengurusan website/facebook... Anyway jom la join BURGER KAW KAW eating competition nanti yea
ReplyDeleteSbr jela ek..tp isu roti berderai tu sy pun setuju.patut gune roti yang lebih fine..sbb kite byrkan as customer:-)
ReplyDeletekalau nak berjaya, mesti kena ambik berat ape yg customer bgtahu.. ;)
ReplyDeletetak berani kerana benar la tu kalau berselindung disebalik 'anon'..
ReplyDeleteAda orang memang tak pandai beza menghentam dengan bagi cadangan.
ReplyDeleteBiasanya cadangan macam ni memang perlu peniaga ambil tahu dari pelanggan. Barulah bisnes maju.
Kasihan teringat nasib sekinchan ikan bakar...
tau takper
ReplyDeletepandangan pelanggan perlu di ambil perhatian
baru dpt majukan lagi business
alahai anon.. sabor aje lah kan.. :)
ReplyDeletesi anon yg komen 2 kalau berani tunjuklah gambar dgn nama sebenar.Ada berani?
ReplyDeletehaha jentik sikit dh sentap.hati tisu betul.hahahaha
ReplyDeletentah anon ni...tau nk menyalahkan je..pandangan customer patut di ambil berat..pandangan pembaca blog patut dijadikan bahan blog.. baru la laku blogger lain nak join kutuk geng anon cam kita nih..pembaca tegar kan? nk tolong meramaikan jumlahpembaca blog2 baru nk naik ni..
ReplyDelete