November 19, 2012

Blogger Ni Kerja Nak Menghentam Je

Sudah agak lama tidak menerima serangan dari Anonymous. The return of Anonymous, inilah komennya di entri :





Ini pula Komen dari Admin Facebook Burger Bakar Kaw Kaw

Pandangan peribadi, Lebih sudu dari kuah pula Anonymous. Constructive feedback dan menghentam adalah dua perkara yang berbeza. Kalau eyriqazz menghentam, eyriqazz takkan terjah lagi Gerai tersebut. Yerlah,Constructive feedback diberikan agar perkara yang terjadi kat "Nasi Lemak Antarabangsa" dan "Sekinchan Ikan Bakar" yang ditutup tidak berlaku sama kepada Burger Bakar Kaw Kaw.

Apapun, tahniah buat Admin Burger Bakar Kaw Kaw kerana menerima feedback saya pada sudut yang positif. Inilah yang pelanggan mahukan, sikap mesra pelanggan dan "Customer Service" diutamakan. Kuat juga pengaruh bloggers ni, siap ada satu ruangan khas di Official Website Burger Kaw Kaw :


Feedback dan entri dari Bloggers
Ketua Talibarut di atas sekali tu, memang terbaik laa

P.s : Customer is not always right, tapi jangan pandang ringan feedback/komen dari pelanggan. Tanpa pelanggan, tiada jualan kan?

19 comments:

  1. pandangan dan komen siapa sahaja sama sahaja seperti blogger cumer beza bertulis..
    kalau org biasa mungkin hanya melalui mulut dan cerita sahaja kan?
    patut ambil yg positif setiap komen dan cadangan.. :)

    ReplyDelete
  2. Kalau nak maju, pandangan customer kena ambik kira. Kan customer always right ! :D

    ReplyDelete
  3. Eh si anon lak yang lebih2 yer..hmm..

    ReplyDelete
  4. pelanggan sentiasa betul walaupun salah.. depa lah yang bagi kita business..

    ReplyDelete
  5. sentiasa ada orang yang akan tak puas hati dengan tulisan kita, tambah2 eyriqazz yang glamer ni.. anyway, kudos to burger bakar kaw kaw sebab prihatin dengan komen dari pelanggan

    ReplyDelete
  6. Sibuk je Anonymous ni. Burger Bakar Kaw Kaw elok je terima teguran dan cadangan tu, tapi dia pulak yang lebih-lebih. Yang dia tu menghentam orang tak sedar diri pulakkan. Apa punya orang.

    ReplyDelete
  7. Ubat biasanya pahit tetapi perlu ditelan untuk menyembuh penyakit.

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum eyriqazz....dgn adanya pelanggan la yg akan menjadikn perniagaan itu bertambah maju...:)

    ReplyDelete
  9. oleh kerana diorang nie pioneer burger bakar...nampak sistematik pengurusan website/facebook... Anyway jom la join BURGER KAW KAW eating competition nanti yea

    ReplyDelete
  10. Sbr jela ek..tp isu roti berderai tu sy pun setuju.patut gune roti yang lebih fine..sbb kite byrkan as customer:-)

    ReplyDelete
  11. kalau nak berjaya, mesti kena ambik berat ape yg customer bgtahu.. ;)

    ReplyDelete
  12. tak berani kerana benar la tu kalau berselindung disebalik 'anon'..

    ReplyDelete
  13. Ada orang memang tak pandai beza menghentam dengan bagi cadangan.
    Biasanya cadangan macam ni memang perlu peniaga ambil tahu dari pelanggan. Barulah bisnes maju.
    Kasihan teringat nasib sekinchan ikan bakar...

    ReplyDelete
  14. tau takper
    pandangan pelanggan perlu di ambil perhatian
    baru dpt majukan lagi business

    ReplyDelete
  15. alahai anon.. sabor aje lah kan.. :)

    ReplyDelete
  16. si anon yg komen 2 kalau berani tunjuklah gambar dgn nama sebenar.Ada berani?

    ReplyDelete
  17. haha jentik sikit dh sentap.hati tisu betul.hahahaha

    ReplyDelete
  18. ntah anon ni...tau nk menyalahkan je..pandangan customer patut di ambil berat..pandangan pembaca blog patut dijadikan bahan blog.. baru la laku blogger lain nak join kutuk geng anon cam kita nih..pembaca tegar kan? nk tolong meramaikan jumlahpembaca blog2 baru nk naik ni..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails