November 7, 2012

Cabaran dari Lazada Malaysia

Sambungan dari entri Lazada Malaysia Mohon Maaf. Fuhh, bersemangat betul diorang, belum cukup dengan maaf, kasi cabaran lagi buat pengguna yang tidak berpuashati dengan perkhidmatan mereka selama ini :


Patutkah terima Cabaran mereka?

Ummm, eyriqazz ni jenis once bitten twice shy. Takut juga pisang berbuah dua kali. 

P.s : fool me once shame on you. fool me twice shame on me. Umm, what do you think?

29 comments:

  1. jawap dan sahut je cabaran diorang...dan apabila JANJI TAK DITEPATI.... direct je SKMM dan HAK PENGGUNA....tak payah tunggu 3 BULAN lagi kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. cun juga tu bro...bolehla menyahut cabaran camni..rm30 tu lepas la nak top up skit beli diapers...

      Delete
  2. try order banyak2 bro..tgk mampu ke idak nak hantar. tak dapat hantar, boleh dapat free

    ReplyDelete
  3. bunyi mcm menarik..tp entah la..fikir dulu mcm mana...relevan ke x..

    ReplyDelete
  4. Err, susah jugak ni, tersepit...huhu

    ReplyDelete
  5. Perghh! Bro dah jadi customer kesayangan LAZADA dah la. Baru diorang tahu takut kat blogger. Memang bad impression untuk mereka la bila blogger tulis kat blog mereka mengenai servis Lazada nih. Apepun tak salah rasanya nak mencuba. Bro cuba guna duit RM30 dia bagi tuh, kalau tak sampai gak dalam masa 7 hari, ramai2 kita tulis lagi pasal Lazada nih..hehe

    ReplyDelete
  6. i think you are just totally definitely right!! :D

    ReplyDelete
  7. macam dah insap betul je... siap boleh bg free kalau terlambat... ok je kot try...kalau tah pape lg servis dorg, publish entry kutuk lg... heheh

    ReplyDelete
  8. pisang kalau berbuah dua kali takpe. untung jugak. tapi kalau terkena dua kali tatak untung maaa

    ReplyDelete
  9. harap kali nih betul2 berubah la kan...jgn hangat-hangat tahi ayam jer lak...

    ReplyDelete
  10. kali ni dia antor super fast tu.. order je time sebelum deepavali.. hik3

    ReplyDelete
  11. kena fikir2 dulu bro.. ni special order memnag lah dia akan hantar cepat kan.. cuba orang lain yang order belum tentu lagi.. ni cuma strategi dia nak memenangi hati customer..

    ReplyDelete
  12. Mugkinkh mat tiger cair dengan offer yg ditawarkn.. He3

    ReplyDelete
  13. dah rugi byk baru nak buat macam ni...sudah la lazada..agak2 hari tu kalau dia deliver jugak ipad tu jadi free of charge la...tu pun kalau deliver la...pisang x kan berbuah dua kali...kena sekali cukup la...lazada ke zalora ke sama ja

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Saya reject tawaran n tak accept challenge...tak semua barang entitle for this challenge.....plus, the offer is not attractive enough...

      Delete
    2. yup.... malam tadi baru terjah link tue....tengok barang yang kurang jadi keperluan yang diorang offer...Dan kemungkinan besar ianya adalah STOK LEBIHAN sebab tu sanggup buat challenge nie....hahahahhaa

      Delete
  15. kalau bro sahut comfirm dia akan buat terbaik punya sbb dalam perhatian dia. pas tu bro akan tulis yg bgs.. itu strategi mereka pd pandangan Sop.. hehehe

    ReplyDelete
  16. Nak kembalikan kepercayaan customer la tu:)

    ReplyDelete
  17. try la mana tahu blh dpt brg free nnti :D

    ReplyDelete
  18. Satu aku janji telah diberikan harap ia berjaya dilaksanakan. Kalau tidak terjejas reputasi.

    ReplyDelete
  19. kalau wat hal lagi lepas tu..say no ajelah lepas nih..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails