April 15, 2011

Maharaja Lawak Minggu 3 | Wai dan XN3 Terkeluar

Maharaja Lawak Minggu 3, Wai Terkeluar

Wai terkeluar di Minggu ketiga, satu keputusan yang bijak kerana rasanya lawaknya pun yang biasa. Tak berapa suka bila first week lawak mereka agak kasar apabila bapa keluar jadi hantu. Saya ada bapa yang baru meninggal dunia dan rasanya lawak itu agak "kasar" dan kurang saya gemari.

Jom layan Maharaja Lawak. Baru semalam subscribe Astro Mustika , one of the reason coz Maharaja Lawak dan isteri suka tgk cerita Hindustan.

Apa? Ada dua penyingkiran? Siapa lagi ya?

XN3 turut terkeluar

Oh, I wish Amir yang terkeluar. Lawak XN3 much more better than Amir

Di akhir rancangan akan diumumkan sekiranya Juri mahu menyelamatkan salah seorang yang terkeluar. Hak3, tetiba dok layan pulak Maharaja LAwak ni.

6 comments:

  1. fa tak dpt layan maharaja lawak sejak dia tayang kat astro warna.. fa pun setuju kalau amir dan wai keluar. dari awal lagi tak berapa seronok dengar lawak dorang.. lagipun tak suka ac mizal berat sebelah. kalau mengacara jer, mesti sokong amir. mana boleh bias...

    ReplyDelete
  2. Suami saye nyaris nak langgan Astro Warna ni..(erm..Awani ke Warna? Kompius sat..) kerana Maharaja Lawak ni..saye idokle menggalakkan, lagi best Box Office wlaupun 8 cite every month..tp dh terminate sbb astro suka terminate pasal tak bayar tunggakan rm10. Menci Astronye polisi yang mengong skit tu...

    Elok le terkeluar derang tu..tak berapa lawak. Heran gak ye, Amir tak kuar2..huhu

    ReplyDelete
  3. Astro awani ?.. Astro warna pakej mustika la bro.. Anyway thanx for update.. xde pakej mustika hukhukhuk

    ReplyDelete
  4. xde astro kat umah.. tgk tenet jek la

    ReplyDelete
  5. mmg patut wai keluar. tak laak langsong. tah hape2.. sian amir.. mmg tak laak. tapi kelakar kerana perilaku dia..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails