September 30, 2012

Terkena Panggilan Hangit

Aduyai, kat mana nak sorok muka ni?? Tuhla, dulu aktif buat Panggilan Hangit,now dah kena kena kat diri sendiri :



P.s : Blogger ni pun turut terkena panggilan hangit juga...

14 comments:

  1. Nampak blogger juga tidak selamat digossip. :-)

    ReplyDelete
  2. mmg hengit bro...
    dah masuk TV dah,, makin dasyat :)

    ReplyDelete
  3. Wallaweiiiii... Eyriqazz masuk tibi la..

    ReplyDelete
  4. ni "panggilan hangit" yg bermanfaat... kalau selalu kena panggilan macam ni pun tak pe kan?

    ReplyDelete
  5. Wehhhh.. Panjang nyer cakap. Hahahaaaa

    ReplyDelete
  6. wow...bertambah femes lagi la bro lepas ni...hihihi....Hangit wo!

    ReplyDelete
  7. Da jadik artis skrg. Powerzz....

    ReplyDelete
  8. wah untunglah blog masuk tv tu.. aku tengok dekat video yang hang pos dekat FB je.. terbaiklah bro..

    ReplyDelete
  9. wah untunglah blog masuk tv tu.. aku tengok dekat video yang hang pos dekat FB je.. terbaiklah bro..

    ReplyDelete
  10. Hah dah kena siap pen untuk sain otograf dah nih... hee congrats...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi