February 3, 2012

Elegan dan Trendy Bersama Hijabook

Perlukan sesuatu yang elegan, trendy di samping menerapkan kesopanan kepada si pemakai ?


Mereka ada jawapannya. Kebanyakan hijab yang dijual adalah custom –made. Terutamanya Syria chiffon dan shawl chiffon. Mereka juga membawa kelainan dalam fesyen berhijab. Tudung-tudung yang dihasilkan kebanyakannya tidak sama dengan blogshop lain.





Shawl roses , Syria 3 roses serta Syria Rosalinda antara yang terlarisssss. Ada yang ready stock dan ada juga yang pre-order. Pihak Hijabook akan membuat tempoh Pre-Order bagi sesuatu masa. Jadi anda harus menjadi Follower untuk mengetahui update terkini dari Hijabook

Selain shawl dan Syria, mereka juga menawarkan pelbagai jenis tudung terkini seperti pashmina, instant sport Syria, inner neck, inner neck awning thaisilk (HOT), printed cotton dan banyak lagi yang akan menyusul. Tudung bawal tone roses exclusive design yang tidak terdapat di mana-mana merupakan projek terbaru mereka. Jadi nantikan……..

Untuk hijabers yang minat pada aksesori, dengan sukacitanya dimaklumkan bahawa pihak Hijabook ada menjual aksesori yang sesuai untuk yang berhijab. Tidak semestinya anda berhijab anda tidak dapat memakai aksesori-aksesori cantik seperti rantai dan sebagainya. Nikmati keindahan gambar di bawah. Cantik kan rantai ROSES tersebut? Pemakaian hijab pun sopan kan? Jadi tunggu apalagi tempah lah sekarang! Projek aksesori terbaru Hijabook pula adalah Brooch roses.
Lebih istimewanya Hijabook ini, mereka juga menawarkan perkhidmatan tempahan tudung secara pukal untuk majlis-majlis perkahwinan contohnya : Jika keluarga pengantin inginkan tudung sedondon. Anda boleh menempah dengan Hijabook tetapi pastikan 3 minggu sebelum hari kejadian. Buat masa sekarang pihak Hijabook hanya menerima tempahan Syria dan tudung ct sahaja. Lihat contoh keluarga pengantin di bawah yang ditaja sepenuhnya oleh HIJABOOK.

Meriah dan nampak Anggun
Cantik dan Jelita

Selamat bershopping!
Let’s be different!
Berminat? Check out laman ini : http://bit.ly/xHb7Mv
atau LIKE fanpage ini https://www.facebook.com/hijaBook 

8 comments:

  1. wah jadi tokey tudung sekarang ni mat tiger... ni kalau wife tengok mau dia suruh beli ni... huhu

    ReplyDelete
  2. tantek nye design dia.lain dr lain.

    ReplyDelete
  3. wah.. pembaharuan tahun 2012.. selamat iklan beriklan.. :)

    ReplyDelete
  4. bestnya dan lawa2 sungguh...huhu

    ReplyDelete
  5. ila suka shiffon..dulu mmg tak reti pakai..tapi once dh pakai mmglaaaaaaaaaaaaa susah nak patah balik

    ReplyDelete
  6. Cantiknya.. tapi rase macam grand sangat je kalau pakai.. ;)

    ReplyDelete
  7. cantek..trend skrg mmg tudung bunga2 kan..errah pon ada jgk bt utk pkai sndiri..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails