June 15, 2003

AGM LANCASTER UNIVERSITY MALAYSIAN STUDENT SOCIETY 2003

Harinih,opps,semalam AGM Lancaster Malaysian Student Society.Bolehler tahan,seperti diduga,kak idlan menyandang jawatan presiden,tanpa diduga Sarai menjadi setiausaha,dan artis terkenal lancaster,helmi rozaimi menjadi bendahari.AGM kalinih cuma melantik tiga jawatan penting nih,jawatan lain akan dilantik apabila kehadiran pelajar-pelajar baru pada bulan oktober nanti.Aku yakin diorang akan dapat menjalankan tugas dengan sebaiknya.Nasib baik aku tidak dicalonkan atau menang apa2 jawatan.Aku akui bukan senang utk memikul tanggungjawab memegang satu2 jawatan terutamanya jawatan2 yg penting.

Teringat time aku di teknik,Aku dilantik menjadi Pengerusi walaupun aku mmg taknak,coz aku rasa aku tak mampu utk memikul tanggungjawab tersebut tetapi memandangkan ahli2 yg lain sudah memilih aku ditambah dengan Cikgu penasihat persatuan tersebut yg memang cikgu yg paling aku hormati di sekolah tersebut aku terima jawatan itu.Lupa,persatuan tersebut hanyalah persatuan biasa,Persatuan Perdagangan dan Pengguna,ahlinya adalah dalam 40 org dan kebanyakan nya dari jurusan perdagangan.So,takdelah masalah sgt bagiku berkomunikasi dgn ahli2nya.Mmg ku akui,jadi pengerusi takler semudah disangkakan,just mengarah dan goyang kaki.Tak,pengerusi kena pastikan semuanya berjalan lancar.Alhamdulillah,walaupun aku rasa aku tak mampu menjadi pengerusi yg terbaik,aku dah buat yg terbaik atas pertolongan guru2 penasihat dan ajk yg lain yg byk menolong aku.Aku dpt berbangga dgn pencapaian kecil yg ku capai semasa menjadi pengerusi,:antara kelab teraktif di teknik time tuh,Johan Gerai terlaris,dan pengalaman yg begitu berharga.Kurasa itu cukup bermakna.Dan aku rasa cukupler pengalaman yg kurasai.Keseluruhannya,AGM kalinih mmg boleh dibanggakan.AJK2 lama mmg begitu kukagumi terutamanya Ana,Khalid,dan juga Jiden.Tiga tonggak utamanih ler yg byk mengerakkan LUMSS.Ahli yg lain2 pun tak kurang hebatnya,semuanya saling menolong utk menjayakan lumss.Inilah yg kubanggakan berada di Lancaster University,semangat kerjasama antara satu sama lain mmg kuat,dan semangat tolak-ansur mmg sgt memuaskan.Bak kata pepatah,ringan sama dipikul,berat sama dijunjung'.itulah yg dapat kugambarkan mengenai LUMSS.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails