July 20, 2010

Rezeki Menang Contest Lagi | Thanks AriffShah.Com

Alhamdulillah, mendapat perkhabaran gembira lagi. Jalan-jalan cari pasal di dunia maya, perasan entry dari AriffShah.Com . Pemenang Contest Tulis dan Menang telahpun diumumkan. Rezeki memihak kepada saya kali ini :


Gembira juga, kerana turut berkongsi tempat kedua bersama Sifu saya / orang yang paling berjasa kepada saya di dunia blog ini, tak lain tak bukan Saudara Melromeo  yang kacak dan hensem bergaya.


Imbas kembali, inilah yang perlu ditulis :


Ceritakan tentang blog anda/Blog kegemaran anda. Apakah keistimewaan blog anda/blog kegemaran anda?


Macam terjah blog saja. Mula-mula saya fikir mahu memilih Melromeo tapi blognya telah diterjah. Jadi, saya menukar fikiran dan memilih blog sendiri untuk diterjah dan dikomen dan akhirnya terhasil la entry ini [ Terjah Eyriqazz ]


Bertitik tolak dari situ juga, serba sedikit pembaharuan dibuat untuk memperbaiki blog ini. Alhamdulillah, ianya semakin ke arah yang positif dari hari ke hari. Jadi, tak salah untuk mengomel /menerjah blog sendiri dan itulah yang sebaiknya kerana kita know more about ourself kan?


Segmen terjah Eyriqazz , InsyaALLAH, akan disambung minggu ini. Kalau boleh , nak cuba terjah at least 1-3 seminggu. Komen dari orang lain tentu lebih memberikan kesan, kan?Itulah yang terjadi kat diri sendiri.


Rezeki Menang Contest kali ini
Terima Kasih AriffShah.com saya teruja hati
Sudah lama tidak memenangi Contest sebegini
Di lain kali ,anjur-anjurkan lagi

P/s : Teruja tak bila menang Contest? Saya akan cuba laburkan hadiah Contest ini untuk menambah GTO Pointz untuk pembaca blog ini. 

P/s/s :JIka tiada aral melintang, 10 Finalist Contest Hadiah Birthday untuk Alisya akan diumumkan minggu ini dan minggu depan akan diumumkan pemenangnya.

12 comments:

  1. tahniah eyriqazz...murah rezeki sungguh skrg..syukur

    ReplyDelete
  2. @BeaN MorENo:thanks bro

    @Sharinginfoz:thanks.rezeki anak

    @Jard The Great :thanks jard

    @joegrimjow:hik2,nantikan keputusannya.mungkin khamis or jumaat umumkan top 10 dulu

    @amirah :thanks..rezeki anak lagi..

    ReplyDelete
  3. @rhapsody LiN ;thanks

    @maslinamansor:terima kasih

    @[z@ck]:TQ

    @Miss Mirror a.k.a Sam:thanks again

    @mama zharfan :thanks lagi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails