August 9, 2010

Selamat Berpuasa Dan Salam Kemaafan

Lagi beberapa hari , akan bermulanya Bulan Puasa. Jadi, di kesempatan ini, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Berpuasa buat Semua dan Salam Kemaafan andai ada tersalah silap.

Saya hanya insan biasa, tak lari dari melakukan kesilapan. Ucapan Maaf khas ditujukan buat saudara-saudari yang selalu terkena dengan saya, i.e. Kak Ina KL, Sumijelly, JAI, Bean Moreno, CheArmster,Daydeck, Cik Lily Putih dan ramai lagi. Maaf ya atas segala salah dan silap saya. 10 jari dipohon sebagai tanda kemaafan.

Tak lupa juga berkenaan entry-entry saya, kemaafan dipinta andainya ada menyentuh ataupun pernah mengguriskan hati sesiapa. Tiada niat sebenarnya, apapun sedar atau tidak sedari saya mohon kemaafan juga.

Hidup ini hanya sementara. Besok lusa mungkin ajal kita tiba. Bermaaf-maafan la sesama kita sebelum "Malaikat Maut" menjemput kita.

Dan andainya jika ini entry terakhir dari saya, maafkan saya dan andai saya ada terhutang ataupun apa saja, just drop personal e-mail to me di iman1237@hotmail.com . InsyaAllah, saya akan cuba melangsaikan apa yang terbuku di hati semua.

Selamat Berpuasa dan Salam Kemaafan dari saya
Saya menyusun 10 jari andai tersalah kata dan bahasa
Hidup ini hanyalah sementara
Hargainya sebelum kita menutup mata

Terlajak kereta boleh diundur mudah saja
Terlajak kata dan perbuatan menyesal kemudian hari tidak berguna
Apapun, lesson learn itulah sebaiknya
Salah dan silap, kita hanyalah insan biasa
P/s : Life Ain't That Serious but kita mesti menerima "Qada dan Qadar darinya"

Thanks For All, Selamat Berpuasa dan Salam Kemaafan.

9 comments:

  1. selamat berpuasa buat awak dan isteri yer..

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa.... semoga diberi kekuatan untuk menjalani ibadah puasa dan amalan2 lain

    Burger 99, Sedap Ke?

    ReplyDelete
  3. saya pon gitu gak..nih nak pose dah..jom kita bermaaf - maafan..

    ~~maafkan saya kalu terambil, tertiru, tertiri, ter segala ter..~~

    ~~halalkan dari donia sampai akhirat~~

    ReplyDelete
  4. selamat menyambut ramadan...
    Semoga bulan Ramadhan memberkati kita semua...

    ReplyDelete
  5. Selamat menjalani ibadah puasa :)
    ahlan wahsalan.

    semoga puasa kali ini lebih baik dari tahun2 sebelum ini :)


    New Entry Prof-Hariz
    Apakah kita melaksanakan ibadat puasa atau puasa adat?

    ReplyDelete
  6. Selamat berpuasa juga bro.. sama-sama saling bermaafan.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails