October 10, 2010

Are You Polo Enough?


Are you Polo Enough?

Beli surat khabar Harian Metro harini, tajuk muka depannya adalah Are You Polo Enough? Mati-mati ingatkan Minyak Wangi Polo, Baju Polo atau Polo Air .Buka mukasurat seterusnya ,rupanya-rupanya ianya adalah berkenaan :

Kereta Volkswagen Polo Terbaru 

Ohh, pasal kereta rupanya. Bolehla beli camni. hak3, macam mampuje. Macam menarik kereta, tapi sure mahalkan. 

Nampak disitu ada informasi menarik untuk yang berbakat dalam bidang muzik dengan hadiah berjumlah RM200,000. Umm, korang terjahla sendiri di  http://www.facebook.com/mypolorocks . Kalaula saya ni terror muzik, sure saya dah join ni. Rasanya Abang Jejai layak kot join uji bakat ni. Hik3...

Are You Polo Enough? Umm, i think I am Myvi Enough but now my wife want Honda Accord. Huk3, Money,money,money, you can't live without it....

P/s : Uissh, kalau dapt satu kereta Volkswagen Polo tu sure bestkan? 

6 comments:

  1. ingatkan dpt advert ni mcm aie :D

    ReplyDelete
  2. tanak polo.. nak keta beetle volkswagen... tapi mampu pakai saga je pun jagi lah heheh

    ReplyDelete
  3. hhaha.. ak takat neo enough jelaa.hahaa

    ReplyDelete
  4. alamak volkswagen adalah sikit tinggi itu harga la.. nvr mind, japanese car sudah.. plus can u imagine the price of the parts? haih..

    if only i can own my dream car - bentley HEHEHEH!!

    ReplyDelete
  5. haha..
    klau dpt..
    mmg bes gler tak trkata la~

    ReplyDelete
  6. hihihi..memang catchy lah dianyer tagline..

    me berPOLO ngan perfume POLO aje la..hihihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails