October 26, 2010

Jagung Jagung Jagung

Semalam pergi Pasar Malam, belikan Jagung untuk Mama Alisya. Tak sempat Mama Alisya nak ambil, Alisya dah merengek mahukannya. Terpaksalah berikan kepadanya. Pandai ke makan? Gigi baru ada 6 , camne nak gigit?

Siapa Cakap Alisya tak Pandai Makan?
Manis-manis  Pun Ada

Jagung Oh Jagung, Kau Milikku
Yummy, Yummy...

Mama : Next time Papa belikan 3 biji. Satu Alisya, Satu Mama, dan satu Papa.
Papa : Dussh, Mana Papa tau si budak kecik Umur 1 tahun lebih ni dah pandai nak menggigit jagung.

P/s : Melayan keletah anak menyeronokkan. Kadang-kadang tidak terlayan dibuatnya. Alisya,alisya, u really make our Life happier.

P/s/s : Suka makan Jagung tak?

10 comments:

  1. hahaha.... makan jagung boleh menguatkan gigi dan juga menggalakkan sistem perkumuhan untuk bekerja dengan baik...

    Latihan yang baik utk alisya... :d

    ReplyDelete
  2. mesti hilang penat bila tgk telatah alisya kan ;)

    ReplyDelete
  3. Suka2... Bubur Jagung Lagi Best... Hehehe...

    ReplyDelete
  4. comel..sama je macam anak saya zara, boleh makan jagung macam tu je..ingat tak reti makan..

    ReplyDelete
  5. kemain lagi dia menggit....sedap sangat lah tu....

    ReplyDelete
  6. alisya sgt comel--cute aksi mkn jagung tu...my kids pun both suka jagung :)

    ReplyDelete
  7. Amboi..
    pandainya dia makan jagung sendiri.

    ReplyDelete
  8. salam..
    alisya makan smpi habis ke jagung tu? hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi