November 3, 2010

My First Cheque from ChurpChurp

I am so happy today.I just received my first cheque from ChurpChurp a few days ago :


Alhamdulillah, Bulan Oktober boleh Cash Out lagi, maybe cek kedua akan sampai hujung bulan 11 nanti. Walaupun tak banyak, lepasla untuk Breakfast hari-hari kan?

How To Make Money From ChurpChurp?

- Bolehla Refer entry-entry ini :

2) Buat Duit Dengan Twitter Via ChurpChurp (entry Redmummy, kebaboom Income Churpchurp dia, riban-riban)
3) Churpchurp Buat Duit Dengan Twitter Pulak (entry WanMus, saya tahu Churp2 pun dari entry ini, thanks ya WanMus)

Syukur, satu schedule tweet eyriqazz kini dibayar dalam RM5+, siapa nak kasi RM5+ mudah-mudah hanya dengan tulis satu tweetkan? Next entry saya akan buat entry pasal "Why You Should Join ChurpChurp".

Teringat kenangan My First Cheque from Nuffnang . Oh, Nuffnang dan ChurpChurp Semakin menggembirakan hatiku.

P/s : Senang-senang, bolehla Follow Eyriqazz di Twitter @Eyriqazz

*** Tak sangkakan, dengan Twitter pun boleh buat duit skang ni? Apa pula pengalaman dan pandangan anda tentang ChurpChurp?

32 comments:

  1. Tahniah! shaye belum tekan cash out je lagi .yo!

    ReplyDelete
  2. bestnye.. i baru je join churp2 a month ago.. assignment pun tak dapat lagi.. sigh~~

    ReplyDelete
  3. Wahh!! best2.. saya baru de 80 sen.. ahaha

    good job bro.. =)

    yours
    SH

    ReplyDelete
  4. wah terbaik eyriqazz.. aku punya mungkin boleh cash out tak lama lagi juga.. sebab sekarang dah ada RM0.33.. hahaha rasa2 hujung tahun boleh cash out tak bro..hehehe

    ReplyDelete
  5. banyaknya..saya baru berapa hinggit je

    ReplyDelete
  6. waaaaaa!!
    sungguh tak reti nak berchurp churp apalagi nak bertweeter

    ReplyDelete
  7. tahniah la bro....

    pada saya churp2 nie okey gak utk tambah xxtra earnings.... cuma agak perlahan skit la dan kena banyak sabar la yea...

    ReplyDelete
  8. tweet pun boleh buat income..
    baru nak start hahaha

    ReplyDelete
  9. wah.lajunye abg. Cane leh dpt byk asigment ye?

    ReplyDelete
  10. memang bagus churp2 ni tapi saya punya masih jauh lagi nak cashout

    ReplyDelete
  11. saya baru join churp2 nie..dapat pon baru tigaplohtiga sen jerk..cian..

    ReplyDelete
  12. huhu.. x pandai betui pasal churp2 n twitter ni..ajarkan saya boleh cikgu:D

    ReplyDelete
  13. sye baru je dapat task pertama hari ni!

    harap churp2 juga boleh membantu menjana pendapatan!

    ReplyDelete
  14. memang kena menuntut lah dengan uncle ni. saya dah join tapi tak nampak nampak pun schedule tweet.. macam mana tu uncle?

    ReplyDelete
  15. twitter sampai lebam plak :)tp block plak kat ofiz ni :p

    ReplyDelete
  16. @Anem arnamee:apa lagi>?Cash out kan cepat dan ble belanja saya makan..hik3..

    @Laney:sabar2..rezeki takkan dtg bergolek begitu saja..

    @Shahrul Shaharuddin:80 sen?cam tak caya je...

    @melmonica :best2

    @Tn.Punya:tahun depan bleh kot cash out bro..

    ReplyDelete
  17. wah .. seronotnya .. lh arr banjer makan nih ...

    ReplyDelete
  18. tunggu entry bro psl churp churp ni..me blur2

    ReplyDelete
  19. @- zuriey -:sikit2 lama2 jadi bukit..saya dulu pun start dari sen2 juga...

    @sw33tdarling.com:sayapun sama dulu...cubalah,memang tak rugi pun

    @ Yiedpozi:thanks

    @faiez:Alhamdulillah..rezeki anak

    @hazman aka species1980 ;hik2,skit2 lama2 jadi bukit..better than takde kan?

    ReplyDelete
  20. @EzzEddin:biar lambat asal dapat

    @suhaisweet:Assigment Churp2 yang tentukan..saya buat je...

    @ intankuterpilih:hik3,lama2 bykla tu

    @kemma:dalam link saya kasitu dah ada tutorial etc...

    @hakimfaridzul:boleh2,kalau saya boleh,sure bro pun boleh juga...

    ReplyDelete
  21. @siti nur fadhilah :hik3,sabar2..saya dulupun schedule tweet dpt lepas sebulan lebih register rasanya..in the meantime..cuba naikkan bilangan follower dulu...

    @e.l.i.s.s.m.i.e :apa lagi?masa untuk angkat smartphones?

    @Razis:chaiyok2 bro

    @Cyda Acme ;bleh2..mali's corner jom

    @Mama Zharfan:bolehla baca entry redmummy dan wanmus..memang akan faham...takpun pi www.churpchurp.com ...Saya akan buat entry pasal kelebihan menyertai churp2..

    ReplyDelete
  22. churp2 ku blom menjadi..telo xpecah2 lg...huhu

    ReplyDelete
  23. tak tau pun pasal ni..nnt nak try la. saya tak tau guna twitter sgt..huhu

    ReplyDelete
  24. @eT :xpe2..adalah rezeki nanti tu..

    @akmafaizal :saya dulupun tak tau juga...tryla

    ReplyDelete
  25. bestnya kamu..sy 1 tweet bape sen je..nak mcm kamu la

    ReplyDelete
  26. tolong lah..I dah join churp-churp..
    tp tak tahu nak buat macam mana. schedule tu ape..semua tk tahu..tolong lah!!

    ReplyDelete
  27. bestnye...sy pn nk join jgkla churp churp neh...

    ReplyDelete
  28. tahniah.. liya pon barujoin.. n baru join berblog ni.. nak tny u, mcm mane nak letakkan link pada setiap entry kita.. liya budak baru belajar..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails