December 15, 2010

Chelsea vs Manchester United | Battle of the Champions

Chelsea vs Manchester United | Battle of the Champions

Hari yang dinanti-nanti bagi peminat bolasepak English Premier League. Battle of the Champions bakal menemukan Chelsea vs Manchester United pada 19 December 2010.

Memeriahkan lagi perlawanan menarik ini, TM Everyone Connects akan mengadakan :
Battle Of the Champions Live Viewing Party

Tarikh : 19 December 2010 (Ahad)
Masa : 12pm-2am
Tempat : Padang Timur, Dataran Petaling Jaya

Tentu menyeronokkan, the Live Viewing Party akan ditayangkan di "the largest TV screen di South East Asia" .Alang-alang mahu menyokong, biarla berpuas hati dan gambarnya menarik kan? Tentu ramai penyokong Manchester United dan Chelsea bakal hadir sama.

TM Everyone Connects memeriahkan persada sukan bolasepak Premier League di Malaysia terutamanya buat peminat Manchester United , Antara yang menarik di laman web Everyone Connect  adalah :

1)  Berita terkini berkenaan Manchester United sebelum perlawanan sebenar di ruangan The Stadium
2) Tinggalkan komen/feedback berkenaan perlawanan bola sepak Manchester United ini di ruangan Kopitiam.

Lebih lanjut, bolehla refer entry ini : Ada Apa Dengan Everyone Connects

Tak lupa juga, bolehla Like kan juga Everyone Connect Facebook Page di sini : http://www.facebook.com/#!/everyoneconnects dan dapatkan  Everyone Connect Wristband yang cool di TM Booth.
Memang meriah bersama EveryOne Coonect ini, bukan itu saja, buat subscriber sebarang TM produk dan service (i.e Streamyx Combo, Unifi, etc) pelanggan boleh memperolehi "exclusive TM Man Utd merchandise and FAN ZONE seats, menarik kan? . Saya pun sudah registerkan untuk Unifi ,tunggu coverage muncul di kawasan kediaman saya.

Psst, sebut pasal perlawanan ini, saya di Ipoh time tu, kalau tak boleh menonton sama. Teruja mahu ke Stadium Manchester United lagi (masa di UK sempat tengok Live MU game beberapa kali) , pengalaman itu sukar diperolehi di mana-mana.

P/s : Agak-agak team mana yang menang ya? Hik3...

*** Apa pandangan anda tentang Battle Of the Champions Live Viewing Party ini? Adakah ianya patut diteruskan di masa depan? Dapat tengok Manchester United vs Barcelona/Real Madrid sure bestkan?


UPDATED


Lokasi Padang Timur , Dataran Petaling Jaya telah dibatalkan, masa dan lokasi perlawanan ini juga telah diubah ke pukul 10 malam sehingga 2 pagi dan antara lokasinya adalah lokasi Kedai Mamak terpilih seperti  Gulam Mee, Kota Damansara, Original Kayu Nasi Kandar dan pelbagai lagi. Terjah Sini untuk lebih informasi :


http://www.tm.com.my/about-tm/PromotionsNHighlights/promo/Pages/viewingparty.aspx



10 comments:

Related Posts with Thumbnails