January 15, 2011

Maxis Om Nom Nom Race - Sate Kajang Haji Samuri Uptown Damansara

Destinasi ketiga ialah di Uptown Damansara.Kami diberi pulang makan sate kat sini ...



Kami dapat makan kat Restoran Sate Kajang.Tapi sila jangan salah faham kami bukan di Kajang tapi di Damansara.Apa korang fikir kat Kajang je ke ada Sate Kajang.Haji Samuri sekarang dah kaya banyak cawangan.

Korang tengok harga dia memang berpatutan sama je macam kat Kajang.So sape duduk kat area PJ boleh makan sate Kajang even bukan kat Kajang.




Ni hidangan kami.Nak tau sedap tak sedap korang ushar gambar bawah ni...Tapi kali ni pelakon dia lain sebab takkan asyik-asyik muka Jejai je....Bose kawe... 


Bean Moreno dan manager Kak Ina KL tengah melawan nafsu tengok sate.Pergh terasa lapar beb!


 Tadi banyak sekarang dah tinggal sikit untuk Eyriqazz & Jejai.Kami dihidangkan dengan 4 jenis sate iaitu sate ayam, daging, rusa dan kambing.


Sate Kajang Haji Samuri
Damansara Utama (Uptown)
03-77105318

7 comments:

  1. sedap ja sate tuh

    ReplyDelete
  2. yeah... memang banyak cawangan skang nie....pulun makan lagi bro....

    ReplyDelete
  3. sate!! nak!!! siyes me teringin ni :)

    ReplyDelete
  4. tetap suke sate ayam! hehehe terbaikkk la sate pak haji! ngeh3

    ReplyDelete
  5. sate ? pergh! nak sikit. hikhik :D

    ReplyDelete
  6. aku selalu je g uptown... sebelah mana ye ni eyriqazz ..kalau macam ni tak yah aku nak g kajang makan satey ni. dekat dngan umah aku pon adelah..hapes betul..

    ReplyDelete
  7. my dad kalu turun kl..
    mmg kami suh beli sate samuri nie bro..
    so my dad pun terpaksa la bw naek flite nie..haha
    best!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails