March 21, 2011

Give Away| Keychain Melaka

Give Away| Keychain Melaka untuk dimenangi

Baru pulang bercuti di Melaka. Memang best. Akan dikongsikan pengalaman nanti. Yiezaa, untuk pembaca tetap ada. Give Away, keychain Melaka untuk pembaca. Akan saya give away setiap hari or selang beberapa hari melalui blog, Facebook, or twitter . Satu sudah dimenangi, tinggal lagi 11.

Untuk entry ini, 2 Keychain untuk di Give Away kan...

Syarat-syaratnya :

Lengkapkan ayat ini :

Dua entry kegemaran saya di Denaihati.Com adalah ____________ dan ___________ kerana ______________ .

Lengkapkan ayat itu di komen entry ini, 2 komen terbaik akan memenangi 1 keychain each.

Good Luck...

7 comments:

  1. Dua entry kegemaran saya di Denaihati.Com adalah Supermoon dan Susu Ibu kerana sungguh berinformasi dan sangat berguna untuk kami semua.

    ReplyDelete
  2. wah banyak keychain bro.. seronok bercuti dekat melaka?

    Alamak slogan tu kena masuk dalam Denaihati dulu ni.. hehehe

    ReplyDelete
  3. menarik. nak join tapi kena pi terjah blog denaihati dulu.

    ReplyDelete
  4. Dua entry kegemaran saya di Denaihati.com adalah PENGORBANAN SEORANG WANITA dan BAPA KENCING BERDIRI ANAK KENCING BERLARI kerana selain dari intipatinya yang padat dan tepat, terdapat mesej tersirat yang ingin disampaikan kepada pembaca, seolah-olah saling ingat mengingatkan antara satu sama lain, perkara yang kekadang boleh terlupa, yang banyak mempengaruhi hidup kita seharian.

    ReplyDelete
  5. Dua entry kegemaran saya di Denaihati.Com adalah SAYANGKAN SUAMI ORANG dan DUNIA SUDAH DI AKHIR ZAMAN? kerana walaupun entri pendek tapi maksud yang hendak disampaikan boleh difahami. Pilihan kedua2 entri tue sebagai antara kegemaran kerana saling mengingatkan kita betapa dunia sudah tua. Macam2 hal sedang berlaku sekarang. Sekurang2nya entri tue boleh memawa keinsafan kepada kita yang membacanya.

    ReplyDelete
  6. Dua entry kegemaran saya di Denaihati.Com adalah Dunia Sudah Akhir Zaman? dan Dua Kopitiam yang ada sijil halal daripada JAKIM kerana isu yang diutarakan sangat berguna dan dikupas dengan teliti bagi renungan dan manfaat bersama.

    ReplyDelete
  7. Dua entry kegemaran saya di Denaihati.com adalah Apple iPad 2 Malaysia untuk teman setia dan iPad 2 Malaysia tips untuk dapat percuma kerana ia memaparkan maklumat mengenai iPad 2 di Malaysia di samping boleh dapat iPad 2 secara percuma kepada yang menyertai contest anjuran bro denaihati.

    tq

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails