May 3, 2011

Aksi Pemandu Bas Sekolah

Aksi Pemandu Bas Sekolah, jom terjah :

Papa, Naik La Papa..Dah nak Jalan ni..
Masuk Gear, Jalan...Vroom,Vroom
Eh.eh, ada polis kat depan, kena perlahankan sikit ni...

Inilah aksi anakku, bukan main seronok lagi kalau dapat main dan naik benda-benda camni. Kadang-kadang sampai nangis taknak pulang. Umm, ala, kita kecik-kecik dulu pun, camtu juga kan?

P/s : Tahniah Buat Redmummy yang kini tengah mengandung anak ketiga. Tahniah kak red, semakin meriahla nanti ya? Sirman Jr or Redmummy Jr ya?

14 comments:

  1. pon pon pon lori balak lalu,. comel nye adik ni,.

    ReplyDelete
  2. Pandai Alisya pose. comel :)
    Bila ingat balik masa kecik-kecik pun macam ni jugak. Dapat main sampai tak nak balik rumah. hihi :)

    ReplyDelete
  3. nanti bila taman permainan yg ala2 dunia org dewasa tu siap, bolehla bawak anak2 pg sana :)

    ReplyDelete
  4. tahniah bang, blog terpilih utk nuffnang kan.... tkejut ayesha tgk angka nuffnang... cer cite, mcm ne nk sampai seribu mcm 2...

    ReplyDelete
  5. pin pin....kereta kancil nak lalu ni alisya. jaga2~

    ReplyDelete
  6. alisya nak bawa unclen mummy pergi sekolah eh?hehehe..comel je dia

    ReplyDelete
  7. papa iman taknak bawak bas skali..? hehehee
    Kambing Golek Sungai Besar

    ReplyDelete
  8. dah ambil lesen ke ni.. hehehe.. comellah anak kau ni eyriqazz..

    ReplyDelete
  9. memule igt bas real tadi,rupe2nye bas masuk duit syiling tu ... :p

    comei anakmu jadi drebar bas,bro GTo ;)

    ReplyDelete
  10. ada bakat tu..leh jadi driver dah besar nanti

    ReplyDelete
  11. masa kecik dulu tadak naik menda macam ni :P my nuha pun sama lah, kalo naik tak nak balik sampai meraung2..huhuhu

    ReplyDelete
  12. hahah,,comel,,,belajar memandu dari sekarang yer dik

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails