July 15, 2011

Contest Teka Lokasi Tempat Makan


Contest Teka Lokasi. Cuba teka destinasi yang eyriqazz terjahi bagi menikmati makanan ini. Komen di entry ini, lokasi tempat makan. Jawapan yang paling/hampir tepat akan memenangi RM10 Cash/Top up.

UPDATED - Tahniah buat @xiM yang berjaya meneka dengan tepat.E-mailkan ke iman1237@hotmail.com untuk pilihan hadiah anda.

22 comments:

  1. jawapannya sudah tentu :
    Fendi Ikan Bakar, Johor Bharu.

    ngeh ngeh ngeh....

    ReplyDelete
  2. Salah sebuah gerai makan Johor..meh..meh..bagi hadiah tuh cepat..ahaks

    ReplyDelete
  3. Assalam..
    Cameron Highland...

    ReplyDelete
  4. aiyak....ni mesti port ikn bakar ni,selalula ada kepah ni ha..area2 johor barula ni kan???ari tu dah pegi JB

    p/s : kepah kan org paggil ni???hehe

    ReplyDelete
  5. saya rasa ni mesti kedai ikan bakar tip top di Johor Bharu..

    sebab stail dia buh dalam kertas minyak macam tu..*konpiden jer.haha

    kat kedai tip top ikan bakar tu siput sedutnya sedap dan pari bakar pun lazat.jangan lupa order roti bun panas panas..sedap!!

    ReplyDelete
  6. Sedapnyaaaaa siput :)
    Tapi tak berapa pandai nak teka :)

    ReplyDelete
  7. melaka kat restorant yg jual ikan bakar tue.. samudera ye?/

    ReplyDelete
  8. oh..sangat tak reti nak teka nii..

    keramat..main tibai

    ReplyDelete
  9. Nak try...

    Bagan Lalang,Sepang,S'gor

    ReplyDelete
  10. Nak try...

    Bagan Lalang Sepang,S'gor

    ReplyDelete
  11. Hmmm....Kat area Pantai Lido kot....blasah je aku nie...

    ReplyDelete
  12. mungkin dekat Masai Johor.. hehehe

    ReplyDelete
  13. sah2 den tak tahu
    so congrats juga la pada bakal pemenang
    hehehehe

    ReplyDelete
  14. see i told you.its kedai ikan bakar tip top.hehehee..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails