July 16, 2011

Kisah Si Putih

Putih, Putih tengah buat apa tu? Ummm, siapa laa si Putih ni? Sejak bila pula eyriqazz bela kucing kat rumah ni? 


Putih, Putih, Mandi....


Umm, pergila mandi putih. Hik3, Isteri2, rupa-rupanya, putih tu :



Nama timangan baru Alisya

Hik3, macam2 la wifey ni. Katanya dia suka panggil alisya putih coz katanya alisya makin membesar makin putih. Ehh, mestila, ikut papanya (hak3, perasan).

Ummm, takpelah. Tak salah ada nama timangan yang manis dan makna yang baik kan?

9 comments:

  1. yupp! macam maksu leez, nama dia ct aminah tp, family dia panggil as putih. sweet ape..?!

    ReplyDelete
  2. putih?

    hehe nama klassik.teringat watak si bawang merah dan bawang putih:)

    ReplyDelete
  3. boleh aje.. tp lagi elok panggil nama dia mcm doa gitu

    ReplyDelete
  4. hahhahaaaa....tapi mmg alisha ni nampak putih gebu jeee..kan?

    ReplyDelete
  5. white... ohh white.. white gi mandi... leh tak?? heheheh
    Kenapa nak Tau Pasal Kemaluan Wanita??

    ReplyDelete
  6. cute anak awak ni bro,nasib baik anak saya pun perempuan..kalau tak kahwin kan aje huhuhu

    ReplyDelete
  7. wahhh putih lagi ... suka la...
    hak3

    ReplyDelete
  8. so cute! semoga hati Alisya juga seputih dan sesuci nama timangannya :)

    ReplyDelete
  9. memang alisya kulit sgt putih heheh mcm bwg putih la plak nama putih tu heheheh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails