July 31, 2011

Pemenang Wordless Wednesday Contest 3

Sticky Post until 31 July 2011 . Please vote ur favourite picture ya :

UPDATED - Tahniah buat Pemenang 3, yang memenangi Duit Syiling Malaysia Siri 3. Nanti e-mailkan alamat/no. telefon ke iman1237@hotmail.com untuk penghantaran hadiah.





Semua pemenang akan memenangi RM10 Cash/Top up. Sila e-mailkan pilihan hadiah anda ke iman1237@hotmail.com . Opps, dari 7 orang pemenang ini, seorang pemenang gambar terbaik pilihan pembaca eyriqazz.com akan memenangi :


Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga bernilai RM10 . Limited edition, hanya 500,000 unit yang dikeluarkan oleh Bank Negara Malaysia

Masalahnya, dari ketujuh-tujuh itu, eyriqazz masih belum dapat memilih gambar terbaik. So, appreaciate readers untuk memilih dan mengundi. Pemenang yang mendapat undian tertinggi akan menang. Sekali vote saja ya. Sila vote di komen entry ini.Undian akan dikira dari tarikh ini dipublish sehingga 1159 malam 31 July 2011.

* Undian akan eyriqazz hidekan sehinggalah hari Isnin, 1 August 2011 .

79 comments:

  1. Tahniah!!! kepada pemenang dan penganjur... dan sekali lagi aye tewas...

    Tambahan: Undi Pemenang 1. Good luck!

    ReplyDelete
  2. Sokong pemenang ke-3 / hans

    boleh vote diri sendiri kan?

    hehehe

    ReplyDelete
  3. saya vote abg hans .. !!
    yeayy .. !!! haha :)

    ReplyDelete
  4. I'm voting for pemenang 3.. jyeeaahh

    ReplyDelete
  5. wah..tq eyriqazz..rezeki kami berdua ada..hehe

    akaun sama macam hari tu jugaklah..tqvm

    ReplyDelete
  6. vote untuk pemenang ketiga. HANS!

    ReplyDelete
  7. perghhhh.. sume trbaik ar..
    tpi entah knpa pmenang no 4 beri maksud yg mendalam.. ^^

    jdi sy vote no 4.. ^^

    gud luck sume..

    ReplyDelete
  8. sy berkenan pemenang no 4.. good luck semua ^_^

    ReplyDelete
  9. Aiya x menang,tak per sy cuba lg.hihihi

    ReplyDelete
  10. vote for hans/pemenang ketiga =D

    ReplyDelete
  11. VOTE HANS / PEMENANG 3..

    mcm ni ek? hehe :D

    ReplyDelete
  12. Saya VOTE untuk pemenang ke-3 iaitu Hans: http://hanspunyablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. saya vote pemenang ke 3- hans

    ReplyDelete
  14. Saya dengan ini ingin mengundi hans hanis!!!! Vote hans! Pemenang ketiga!!

    ReplyDelete
  15. erm... Vote Hans/pemenang 3, hhe

    ReplyDelete
  16. pemenang 3 ada chance. ok la sy vote

    ReplyDelete
  17. betul kot kat sini nak kena komen utk vote..

    ok sy vote pemenang no-3 : Hans =)

    ReplyDelete
  18. Vote pemenang 3.. Vote Hans..

    ReplyDelete
  19. Terima kasih sebab terpilih sebagai pemenang WW 3..

    nak pilih diri sendiri boleh...
    pemenang 2 :)

    Sebenarnya 27 Julai tu, harijadi kita, jadi ni sebagai hadiah hari jadilah ya....:)

    ReplyDelete
  20. Of cos saya Vote madammondoq..:)

    ReplyDelete
  21. sy pilih pemenang ketiga tu ^^

    ReplyDelete
  22. ahha....dah agak.Gambar yg menang #1 tu mmg sangat menarik. Tahniah kepada semua pemenang yer:)

    ReplyDelete
  23. saya memilih PEMENANG KE-3 .? DPT TAK .? PEMENANG KE-3 (TIGA)

    ReplyDelete
  24. vote untuk pemenang no.3 = pocong. ^^,

    ReplyDelete
  25. sy sokong pemenang 3!! betol ke pocong tu?? hehe

    ReplyDelete
  26. vote hans :)- pemenang no3 tu. :) :)

    ReplyDelete
  27. Sokong pemenang ke-3 / hans

    maseh sempat lagi kn??
    hehe gudluck bro

    ReplyDelete
  28. Sokong pemenang ke-3 / hans

    maseh sempat lagi kn??
    hehe gudluck bro

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi