July 13, 2011

Seronok Time Buka Hadiah Birthday

Bukan main Seronok lagi Alisya time buka Hadiah. Sambungan entry Majlis 2nd Birthday Alisya , part yang paling dinanti-nanti semestinya time buka hadiah :


Nak buka yang ni dulu la..Cuba teka siapa kasi?

Iyahh, Koyak,koyak

Cantiknya..Alisya suka.Suka sangat

Apa pula dalam ni?

Set Mainan Masak-masak, buku...Alisya suka juga..Nanti papa bacakan untuk alisya ya?
Tersentuh hati bila baca surat dari Bella, memang menarik.InsyaAllah, nanti saya kongsikan pengalamannya

Alisya nak buat Air Teh. Papa nak?

Umm, tak lama lagi bolehla Kak Ina KL belajar masak-masak ngan ALisya ya?

Nyam,nyam..Sedapnya... Mat Gebu taknak belajar masak-masak ngan Alisya ke?

Cantiknya.Warna Warni...Bolehla Alisya warnakan rumah baru papa nanti
Papa : Haaa? Warnakan rumah baru papa?

10 comments:

  1. amboii!! teringat dulu masa danish bukak hadiah besday.. mmg sangat seronok bila tengok anak kita hapy kan??

    JOM BACA NI : ANAK HYPERAKTIF.. IBU DARAH TINGGI!!OST LAGU TEMA TAHAJJUD CINTA

    ReplyDelete
  2. banyaknya hadiah dia ..seronoknya..nak satu :)

    ReplyDelete
  3. suka nye dia bukak adiah2 tu...jom main masak2 alisya... :)

    ReplyDelete
  4. standby cat dinding dgn cat yg boleh lap2 tu...hehe

    ReplyDelete
  5. seronok betul alisya dapat buka hadiah

    ReplyDelete
  6. anak2 saya suka mconteng dinding....nampaknya selagi ada anak kecil kena bersabarlah dengan hasil seni kreatif diorang tu.cuma malu jugaklah kalau ada org datang rumah.nak kena cat selalulah pulak kan:)

    ReplyDelete
  7. wah alisya..bestnya dpt bukak besday prezen tu..nak join gk bulih?:-p

    ReplyDelete
  8. oh.. haha maaf kalau surat itu terlebih panjang bro.. :P

    ReplyDelete
  9. comel alisya :) byk nya hadiah :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails