August 25, 2011

Jom Join MySelangorStory 2011

MySelangorStory 2010 Masih kekal dalam Memori

Jom Join MySelangor Story 2011. Event yang menguja buat bloggers kini muncul kembali bagi sesiapa yang mahu join contest travel di tempat-tempat menarik sekitar Selangor, berblogging dan berpeluang memenangi hadiah menarik. Travel Period 28 September – 02 October 2011. Contest Travel yang dianjurkan oleh Tourism Selangor ini pasti menjanjikan seribu satu pengalaman yang sukar dilupakan di dalam memori.

Pengalaman saya menyertai MySelangorStory2010 memang menguja [ Klik Sini ]. Pengalaman sukar dilupakan sampai bila-bila especially Persahabatan yang dibina  serta melawat tempat-tempat yang menarik di Selangor. The best tempat rasanya bagi sata ketika melawat Haji Dorani Homestay. Suatu pengalaman yang sukar ditukar ganti.

Lebih gembira, bila turut memenangi Most Interactive Blog .Memang manis...

Hadiahnya memang mempesona.Ada yang sudah diguna, diberi hadiah buat orang tersayang, di give awaykan, cuma satu je Voucher Hadiah Tropicana medical check up masih belum terima. Teringin juga nak buat check up. Takperlah, kalau ada rezeki,tak ke mana kan? . Tahun ni tentu hadiahnya lebih menarik rasanya.

Memang teruja nak join serta juga tahun ini, namun apakan daya, faktor kerja, masa dan keluarga membataskan untuk turut serta tahun ini. Korang yang free, bolehla join sekali di http://www.myselangorstory.com/ . Cepat-cepat, dateline untuk hantar submission anda pada  2 September 2011, 2359hours (GMT +8:00).

Sebelum terlupa, sedikit teguran buat pihak penganjur especially Tourism Selangor. Firstly on timing hantar submission rasanya kurang sesuai. Yerlah, ramai tengah sibuk untuk berpuasa/beraya. Tak sempat nak buat entry/video untuk join "Contest Travel" ini. Feedback dari rakan-rakan bloggers especially.

2ndly, on promosi. Pengalaman dan Contest menarik, cuma rasanya promosi masih kurang berkesan. Tak ramai bloggers yang tahu Pasal MySelangorStory 2011 ini. Feedback dari salah seorang guest writer di Eyriqazz.Com :

"Bagi memastikan lebih ramai peserta bagi tahun 2011, adalah wajar jika hebahan tentang kontes ini dijalankan dengan lebih meluas dan  besar-besaran dan lebih praktikal peserta-peserta kontes yang pernah memenangi My Selangor Story 2010 sama-sama mempromosikan My Selangor Story 2011.  Dengan ini saya percaya, akan lebih ramai blogger yang akan tertarik dan ternanti-nantikan kontes ini."

My suggestion, approach Nuffnang as mereka mempunyai lebih dari 100 ribu bloggers di bawah mereka/berpuluh ribu bloggers sekitar KL/Selangor dan promosi di sana tentu akan memberikan impak yang besar bagi mempromosikan MySelangorStory 2011 ini.

Lastly, satu inisiatif yang bagus dari Tourism Selangor bagi mempromosikan Tourism di Selangor dan juga memberikan peluang kepada bloggers untuk travel di tempat-tempat menarik di Selangor yang semuanya disponsor.


MySelangorStory 2010 event yang menguja
Masih mekar dalam ingatan, takkan ku lupa sampai bila-bila
MySelangorStory 2011 kini muncul pula
Inilah giliran untuk anda mencuba nasib dan menikmati pengalaman yang sukar didapati di mana-mana

Terjahi http://www.myselangorstory.com/ untuk lebih lanjut

10 comments:

  1. Tq for sharing.
    Apa kata join contest lagi bes kat sini

    http://www.eyriqazz.com/2011/08/jom-join-myselangorstory-2011.html

    ReplyDelete
  2. wah
    kalau den dkt shah alam memang dah join sudah
    :-)

    ReplyDelete
  3. teringin, tapi tak dpt bagi komitment...

    ReplyDelete
  4. Wahh, finally it's launching again this year kan bro? So fast 1 year day over.

    ReplyDelete
  5. Hati berbelah bahagi nak join atau tidak memandangkan ilmu lom cukup tinggi dalam dunia blogging..cuti pulak nyawa-nyawa ikan adoiiyaii

    ReplyDelete
  6. wah bestnya tapi ROJAK sibuk nak tengok anak bulan pastu nak beraya sakan hahaha

    ReplyDelete
  7. masuklah sekali lagi bro.. mana tahu ada rezeki lagi

    ReplyDelete
  8. uh.. menarik ni.. cam nak jojn jek..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails