November 16, 2011

Boleh Cakap dengan Fahrin Ahmad?

Dial,dial...Hello, boleh Alisya bercakap dengan Fahrin Ahmad?
Takde?? Umm, boleh Alisya cakap dengan Sam Shaheizy?
Pun xde? Je Jai ?? Umm, taknak,taknak cakap ngan je jai..

Kalau camtu kasi cakap ngan Mia Sara Nasuha laa..Nak tanya, minggu depan nak pi shopping kat mana...

Hik3, ni mesti ikut perangai mamanya masa muda remaja. Suka sangat bergayut dengan telefon. Huwa,huwa,huwa....

14 comments:

  1. erk!
    suke gayut kat tepon..biase la tu.

    penah dulu2, tepon umah cecah ribu. Mak bapak mengamuk!tapi bukan aku gayut la...
    heeeee

    Join my bloglist-acapsuur-(>,<)

    ReplyDelete
  2. hehehe...

    kemain lagi posing..

    ReplyDelete
  3. Biasalah mama dia dulu gayut dengan papa dialah.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Tgk laa dulu mama dia bergayut ngan sapa?
    papa dia gak.. he he..

    ReplyDelete
  5. hehehehehe...mana turun kuah kalau tak ke nasi kan

    ReplyDelete
  6. Hahaha..Papa Alisya dengki tak bagi Alisya call Abang JeJai..miahahaha

    ReplyDelete
  7. bley jadik jurucakap DiGI pasni. he he......

    ReplyDelete
  8. haaaha. nak p shopping mane tu adik comel oii.

    ReplyDelete
  9. mama dia gayut dengan saper erkkk?? mestilah dengan papa alisya kan? hahahaha..so , anak ni ikut perangai kalian berdua lah kan..lalalalalarikssss

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails