November 21, 2011

Pemenang Coca-Cola Limited Edition Heritage Bottle Set


As banyak komen yang diterima melebihi 100 patah perkataan, to be fair to every contestant , eyriqazz memilih seorang pemenang yang kurang dari 100 patah perkataan dan seorang lebih dari 100 ( lebih dlm 14 patah perkataan). Terimakasih buat semua yang join Small Contest ini, dan  Coca-Cola for sponsoring the prizes for this Small Contest.

Ok, Inilah pemenang yang eyriqazz pilih beserta komen menarik mereka :

Pemenang Pertama - asfiedaimpiana
- Pengalaman menarik yang sukar dilupakan bersama Coca Cola ialah...

Coca cola membuatkan saya adik beradik sentiasa bergaduh dan berebut untuk mendapatkannya. Beli 1 botol kecil tapi nak kena kongsi bertiga. Siap main kejar-kejar dan tarik-tarik baju untuk dapatkan tegukan yang terakhir coca cola itu! Ada masanya kami naik basikal bersama-sama ke kedai untuk membeli sebotol Coca Cola.

Coca Cola kenangan keriangan dan kegembiraan menikmatimu bersama adik-adikku tidak dapat digambarkan. Coca Cola - keranamu jalinan kasih sayang terpatri hubungan kian mekar melatari kehidupan ini!


Pengalaman menarik bersama Coca-Cola ialah,membesar seiring dengan perubahan dan reka bentuk setiap kulit luar tin Coca-Cola. Coca-Cola juga tidak pernah lupakan setiap peristiwa penting diseluruh negara. Umpama duta kecil yang meniti dari tangan ke tangan,sesiapa jua pasti akan membelek dahulu tin sebelum minum. Pasti akan membaca Coca-Cola adalah penaja kepada majlis rasmi yang besar contohnya sukan Piala Dunia.

Coca-Cola juga berkongsi setiap kegembiraan di hari perayaan. Tanpa hidangan Coca-Cola,kurang meriahlah suasana. Iklan promosi minuman kegemaran ramai juga tidak mengecewakan.

Namun begitu,nostalgia yang sukar dilupakan ialah,melihat botol kaca Coca-Cola. Zaman kanak-kanak dulu sering ternampak botol kosong Coca-Cola akan disusun kemas di warung-warung kampung. Sehingga kini masih teringat lagu Coca-Cola yang lama. Uhhh Coca-Cola yeahhh...

Tahniah buat pemenang. Sila e-mailkan Nama penuh,e-mail adress dan no. telefon ke iman1237@hotmail.com jadi boleh saya informkan details anda kepada Nuffnang. Hadiah kenalah diambil di Ofis Nuffnang.

Bagi yang tak menang, jangan putus asa. More Contest coming soon. Bolehla join Contest 5 in 1 hadiah bernilai RM500+ yang menawarkan pelbagai hadiah antaranya tiket bolasepak,tiket wayang, ebook Hartanah dan juga Cash Prize. Jemput join SINI.

5 comments:

Related Posts with Thumbnails