December 4, 2011

Dilema Memilih Smartphones

Samsung Galaxy Note ini memang menjadi wishlist/impian saya . Apakan daya, hajat masih belum kesampaian. Namun, memang teruja dengan Smartphone ini, memang nampak menarik. Lebih menyentuh hati, apabila melihat entry Bro Myvitrd, dihadiahkan gadget ini oleh Isteri tersayang --> Bermula dari Angan-Angan Akhirnya Menjadi Kenyataan


Ahh tidak, sukar juga untuk membuat pilihan ya? Blackberry Torch 9860 ini turut berada dalam senarai shortlisted eyriqazz, yerla, senang nak update blog,bertwitter, berfacebook dan takdelah Mamat ni berlagak denganku kalau saya turut memiliki gadget ini. Apapun, Tahniah bro, u deserve it. Nanti buatla review ya, manatau kot-kot terdetik hati nak rembat. Fuh,fuh, harap-harap bonus tahun ini tidak menghampakan dan bolehla angkat Smartphone pilihanku.



Adussh, baruje nak shortlisted kan antara Samsung Galaxy Note dan Blackberry Torch 9860, kehadiran iPhone 4S tak lama lagi turut meruntun jiwaku. Pengalaman review iPhone 4 tahun lepas masih mekar dalam ingatan, dan iPhone 4S ini nampak lebih mempersona dan kena dengan lifestyleku. 

Teruja juga untuk memiliki iPhone 4S ini dan menjadi antara yang pertama memiliki smartphone ini  yang bakal berada di pasaran Malaysia pada 16 December 2011 nanti :

On Malaysia's Best Network, Celcom 

Check out this link http://bit.ly/vYgjma untuk maklumat lebih lanjut berkenaan tawaran dan pakej IPhone 4S ini. 

Fuhh,dilema-dilema. Sudah lama menanti untuk memiliki Smartphone pilihan hati namun ketiga-tiga smartphones ini sukar untuk kubuat keputusan, which one is the best for me. Tapi ,sekurang-kurangnya, satu masalah ini telah dapat diatasi, iaitu, ketiga-tiga Smartphones ini boleh eyriqazz dapati di SINI

P/s : Agak-agak Smartphones yang mana satu yang sesuai dengan eyriqazz? 

14 comments:

  1. iPhone 4S tu nampak macam menarik... sesuai untuk eyriqazz... dan yangbaik juga hehehe

    ReplyDelete
  2. Sebagai pengguna samsung Galaxy Note sekarang.. hehehe.. pastinya cadangan aku untuk bro Mat Tiger ni.. adalah Samsung Galaxy Note juga.. memang terbaik bro.. Nantikan review aku nanti yang akan buatkan ko cair untuk membelinya... hehehe

    ReplyDelete
  3. setiap smartphone ada kelebihannya...
    singgah2 jap di sini....
    hmmm.....

    ReplyDelete
  4. hurmmm.. nak kena bajet jugak ni..

    http://cik-emma.blogspot.com/2011/12/segmen-gerak-gempur-akhir-tahun-2011.html

    ReplyDelete
  5. sebelum ni tak ambil kisah apa tu smartphone sampailah nak join contest beta.my dan denaihati tu..hehe..alhamdulillah menang SG SII..bolehla merasa canggihnya smartphone itu..;)

    ReplyDelete
  6. @yangbaik :dilema,dilema...

    @Myvitrd:Ahh,tidakk.....buat eden makin jealouss...

    @Alieza Dayasari:kan,kan...tepuk dada,tanya selera,tak pasti mana satu lagi patut dipilih...

    @♥ Cik Emma ♥:betoi,betoi...

    @cikgu Naman:tahniah bro..tuhla bro....Samsung nya smartphonepun semakin menarik skang...

    ReplyDelete
  7. belilah Samsung Galaxy Note. terbaik setakat ini :)

    ReplyDelete
  8. soon sampai ler hajat tuh. Mana tau menang gadjet dari DH... insyaAllah... Gd luck

    ReplyDelete
  9. tatau naper tapi aku kureng minat ngan yang lelain selain BB. he he.... jadi walaupun orang lain tak sokong BB, i vote for BB gak! =)

    ReplyDelete
  10. galaxy NOTE 2 - tahun depan. sabaq skit, kita beli moto dulu. hahaha

    ReplyDelete
  11. salam.

    Saya baru saja memilih untuk menggunakan Samsung Galaxy S2 dan terbaru saya memilih untuk menggunakan Samsung Galaxy Note sebab mau 'catch' idea liar yang mengalir bila-bila masa. iPhone 4 juga sangat bagus, namun saya kurang serasi dengan smartphone ini. Mungkin sebab terlalu bergantung dengan iTunes.

    ReplyDelete
  12. dolu mummy gila nak kat galaxy note, but now mummy akan pileh Window phone... yang bole kita gunakan sentiasa untok update our office stuff..... hehehe kat rumah pon leh update our statistic or update our document gitu... my boss gunakan....hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails