January 17, 2012

Murtabak Raja dan Bubur Asyura Kelantan

Fuhh, syioknya time adik ipar balik dari Kelantan dan datang kembali bawa ole-ole dari Kelantan :

Murtabak segera. Murtabak raja. Serius sedap. Masak sendirije
Fuhh, marvellous,marvellous
Bubur Asyura. Wifey favourite. Sedap juga, bapa mertua yang belikan. Antara yang famous di Kelantan
Terimakasih Ibu dan Bapa Mertuaku. Sedap Murtabak Raja dan Bubur Asyura Kelantan

16 comments:

  1. Murtabak segera? Wahhh.. nampak sedap..=D

    ReplyDelete
  2. Bubur Asyura ke yang kaler itam tuh..pelik nyer bubur mcm tuh...betul ke bro nme dia tuh..hehe..sekali tgk mcm wajik pon ye..tapi mcm x gak...

    ReplyDelete
  3. selain murtabak singapore.... murtabak raja memang puas hati kalau makan....eden sekeping pun boleh makan sorang2x....hehehehe

    ReplyDelete
  4. perghh byknyer bubur asyura tu...

    murtabak raja tue mcm puff jer kan bentuknya. sy pernah makan tapi xleh nak kena dgn selera hihi..

    ReplyDelete
  5. isteri saya selalu teringat nak makan benda-benda nih...kalau dia nampak ...huh mesti dia bising minta saya carikan...maklumlah lama tak balik ke Kelantan..

    ReplyDelete
  6. memang sedap murtabak ni....kena pula makan panas2

    ReplyDelete
  7. br last month makan murtabak raja..terkenang lagi kesedapannya..huhu

    ReplyDelete
  8. sedapnya murtabak raja..lama dah tak makan..huhu

    ReplyDelete
  9. apa kata bro masakkan untuk kitorang

    ReplyDelete
  10. homaii..tengok gambar murtabak kat sini pepagi, terus teringat murtabak mengkasar kat pekan pahang tuh... lapar nye... +____+

    ReplyDelete
  11. sedappppppppppppppppnyer tengok murtabak tu...tapi dapat tgk jer huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails