May 8, 2012

Dinner Orang Bujang

Nasi Lauk Ayam di Restoran Hayaki pembuka selera
RM4.90 kena dengan citarasa
Citarasa Orang Bujang Sementara
2 Minggu lagi kembali ke status asalnya.....

23 comments:

  1. ruilexx bro..sabar2..tak lama lg tu..hehhe

    ReplyDelete
  2. 2 minggu bersamaan berapa hari ek..ada tak 100 hari..he he he...lama juga tu kan...memang penantian itu satu penyeksaan..

    ReplyDelete
  3. Cerita bab "dinner" siap berpantun lagi.

    P/s: Nasib aku tak terer berpantun, kalau tidak. Memang aku sambung nyer. Hehehe

    ReplyDelete
  4. mane pasangan org bujang ni? hehe.

    *lame x online..tu yg ketinggalan.. ;p

    ReplyDelete
  5. Alololo....kesiany Nya..takpelah kejap je tu..lepas balik pantang makan puas2ye...hehe...

    ReplyDelete
  6. 2 minggu tu kejap je, heheee bersabarlah :)

    ReplyDelete
  7. Kari ayam kegemaran aku tu.. :-)

    ReplyDelete
  8. wpun menu bujang tp terliur gak nengoknya... nak lagi bujang makan maggie rebus air panas laa... wakaka...

    ReplyDelete
  9. murah jugak yer :) ayam 2 ketul erk. lepas ni boleh la mkn air tangan isteri :)

    ReplyDelete
  10. eh sedap gak nampak tu hehheh

    ReplyDelete
  11. bro...kedai nei kat platinum walk yekk...google info ,rupa2xnya bro pernah terjah ngan wifey yea...nasik kerabu pun ade tu...menarikkkk

    ReplyDelete
  12. Walaupun simple.. tapi nampak sedapp..

    ReplyDelete
  13. uishh nama je laok org bujan smntara.. tp sodap upanya tu..

    sesuai plk ngn regenyer tu kalo ada tolo dadar pn sodap..hik..

    ReplyDelete
  14. sabar jela.bagi orang bujang cam saya,lauk camtu pon memang dah sedap giler.janji perut terisi.hehehe

    ReplyDelete
  15. Nama sahaja menu orang bujang tapi lihat lauknya menyelerakan. :-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails