June 9, 2012

Cemburu Seorang Kakak

Alisya : Mama, Sya Sejuk..Alisya Nak Pakai Sarung Tangan..
Mama : Alisya Besar dah.Sya mana ada sarung tangan

Alisya : Azim Ada. Alisya nak pinjam je. Pinjam Azim punya
Mama : Issh, anak Mama ni...Semua Azim ada, semua dia nak juga...

Hasilnya :

Alisya Pinjam je Azim..Besok Kakak pulangkan ya?
P.s : Kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi ? Ni mesti ikut perangai Mamanya
-Kanak-kanak, sentiasa menghiburkan-

21 comments:

  1. esok kakak pinjam pampers azim lak.. hahhaa hadooii

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya dia mahukan tumpuan. Nasib baik tidak dikemam atau dicucuk mata adiknya. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hik3...geram,geram... setuju dengan bro.kena pandaila ambil hatinya kan?

      Delete
  3. dulu anak sedara sebelah en. suami tak boleh langsung tengok menda baru.. semua dia punya, tak dapat sah-sah nangis.. budak2 biasalah.. tiap anak lain kerenahnya..

    psstt: takde dorang sunyi je rasanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul-betul....anak2 memeriahkan keluarga

      Delete
  4. nasib baik dia tak mintak bukan2 he3.. - konon nak sama macam adik nyer he3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah bro..sindrom kehadiran adik

      Delete
  5. Hehehe.. dia dah start.. Mesti lah sebagai kakak mesti jeles kalau adik dia ad ape2.. ;)

    ReplyDelete
  6. haha..macam-macam la gelagat si comel..hehe

    ReplyDelete
  7. selamat dia tak pinjam sarung kaki papa dia.. he3

    ReplyDelete
  8. anak2.. macam tu la dia.. yg mana kakak nak, itu adik nak juga.. yg mana adik nak, itu juga kakak nak.. kongsi adik beradik, tak pe..

    ReplyDelete
  9. Hehe..cemburu le tu kan..nasib baju adik dia tak mintak pakai..kalau tak tak tau la..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails