June 11, 2012

Tidur Bagai Sang Juara

Anak kedua eyriqazz @ Azim memang lain sikit dari Kak Longnya. Kalau kakaknya alahan susu lembu, Azim tidak. Alisya mudah tidur dan didodoikan, Azim manja2 sikit. Suka tidur didoikan dan kena pastikan tidur nyenyak baru boleh letak di katil. Kalau  tak, merengek-rengek laa dibuatnya. Alisya kurang menyusu, Azim kuat menyusu badan. Tapi, antara persamaan mereka :


Tidur bagaikan Sang Juara
Haa, part ni ikut perangai Mama dia..Hik3..

P.s : Sejuk mata memandang bila tengok anak-anak tidur. " Bila Bangun Kadang-Kadang tak tahan, Bila tidur rasa geram nak kejut-kejutkan". Pernah alami perasaan yang sama?

12 comments:

  1. walaupun saya takde anak, tapi perasaan tu ada dengan anak sedara saya...bila dia tidur, geram sangat rasa nak kacau-kacau..hehe..

    ReplyDelete
  2. baby boy memang kuat sket nyusu...huhu..sama la, memang rasa cam nak kejut je

    ReplyDelete
  3. paling seronok tgk anak tido kan :)

    ReplyDelete
  4. comel tu tdur mcm tu...budak2 ramai tdur camtu..kot-kot bermimpi camna nak jadi juara.hehehe

    ReplyDelete
  5. Hurmm.... kalau kerap menyusu badan confirm si AZIM nei cepat membesar nanti....geram je nak cubit pipi tue....

    ReplyDelete
  6. tepat sekali.. jaga anak2 kecik mg penat.. tp bila diorg tdo sunyi plak

    ReplyDelete
  7. hahaha.. amboiiii santai nye dia tido...

    ReplyDelete
  8. dah besar sikit.. kul 1-2 pagi anak bangun..
    ajak main2.. adesss.. hehehehehee

    ReplyDelete
  9. Boleh jadi Rocky Balboa dah. :-)

    ReplyDelete
  10. hahaha... kalau baby, lelap 5 minit dah kena kacau..tak boleh tgk dia selagi dia tak mgiss.. haha..sabo je. comel anak abg eyriqazz..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails