August 11, 2012

Suami Awak Hensem tapi

Encik Suami awak hensem... Kembang setaman?
Owhh, tidakk, kenapa perlu ada ayat sambungan?

Hik3, itula komen rakan Isteri tentang entri Pengalaman Berpuasa di Negara Orang. Hati gembira, kurang exercise, makan tidak mengikut jadual yang tetap dan faktor umur, kembangla setaman.Hahaha...Issh, Ishh,kenapa azam tahun 2012 masih menjadi hangat-hangat tahi ayam ni ?

P.s : Masuk Bakul, Angkat Sendiri, best juga kan?

33 comments:

  1. muja harap muja akn ada kesdaran sampai bile2
    harap jugak dapat suami yang metrosexual,, haha

    ReplyDelete
  2. Bini masak sedap.. Tue yg kembang tue..

    ReplyDelete
  3. suami tak pe haaa.. asalkan makin saya kat bini sudah ... bg saya lah ..

    ReplyDelete
  4. Nasib baik kembang SEtaman je. Kalau DUAtaman mcm mne bro? Hehe

    ReplyDelete
  5. Hehehe... Semoga xmakin kembang2 lagi ye bro. Buka puasa dasat, dgn nak raye lagi, memang membangkitkan suasana utk makan banyak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hik3...tuhla,kena control ni....huhu

      Delete
  6. He..hee..harap bro dapat jejak tanah lagi. :-)

    ReplyDelete
  7. MrJocko pun hensem,,, tapi tak gemuk,,, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mr jocko tak gemuk..cuma kurang kurus je...hahaha

      Delete
  8. Lu kena follow gua angkat besi Bro..

    ReplyDelete
  9. Ahakz.ayat last tu xthn.sabar bro.yg ptg sihat.:p

    ReplyDelete
  10. kekembangan setaman saya dah kurang dah..hahaha.. dah 7kg dah turun since diet 19june ari tu..target nak turunkan lagi 11kg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh,tahniah...kongsi2kan laa tips sekali...

      Delete
  11. Yess!!..Naseb baik ade sambungan!!..kalau takde, mesti sy rase loya2 sket tekak..heheh

    ReplyDelete
  12. Larr ada tanam azam juga yer bro...ishk2... takpe2 ada belen 4 bulan lagi... mana lar tau yang setaman jadi se-ladang ker... ehhhh setaman permainan (kecik sket) heeee

    ReplyDelete
  13. kembang dlm tmn sndiri tape kot.. xkaco tmn org.. :P

    ReplyDelete
  14. hensem....hensem...rezeki juga tu..heehee

    ReplyDelete
  15. Org kata semakin perut kedepan.. semakin bahagia seseorg itu... btul x bro...

    ReplyDelete
  16. aku tak hensem. aku kacak aje. haha..

    ReplyDelete
  17. mesej2 yg perlu suami faham.. hehehe

    ReplyDelete
  18. cik abang kak jie balik dari Algeria pun kuruih kering...mcm tak cukup makan

    baru 6 bulan , skrg mcm dah mengandung 6 bulan

    hahahaha.......... sana nak jumpa nasi pun payah

    ReplyDelete
  19. heheee, takpe kembang setaman asalkan hati gumbira :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails