September 26, 2009

P1 Wimax Potong Now! Promotion

Tengah-tengah duk surf internet, secara tidak disengajakan masuklah ke website p1 Wimax (www.p1.com.my) . Menarik juga,sekarang ni syarikat ni tengah buat promosi kepada sesiapa yang nak bertukar talian internet broadband.Aku boleh la dikatakan salah seorang yang tengah survey hendak bertukar talian Screamyx ku yang sekarang merangkak mengalahkan kura-kura.Betul-betul tak puas hati dan ingin bertukar ke ''service provider'' yang lain.Untung sekarang, dah byk ''competition'' dan sebagai pengguna,pilihan semakin banyak dan syarikat-syarikat internet berebut-rebut dan memperbaiki mutu perkhidmatan mereka.Apa yang menarik dengan offer ni ye?Jom kita tengok ....


Potong now!!

Yang bestnya,bleh dapat diskaun iaitu percuma bayaran bulanan P1 Wimax secara sebulan dan dapat jimat RM160 ( percuma yuran pendaftaran & yuran pengaktifan) kepada sesiapa yg memilih P1 Wimax dengan membawa bil dari ''servis provider'' yang lain ke mana-mana tempat yang menawarkan perkhidmatan Wimax.Skang dah byk dah,kat Supermarket pun ada.


Plan dan pakej yang ditawarkan 

Menarik juga,pakej yang paling murah ,home plus hanya RM99 dan dowload/upload speed = 1.2MBps/500kbps dan fair usage threeshold lebih kurang 10GB.Banyak tu, dengan fair usage sebanyak tu kita dah boleh :
  • Hantar/terima 4 juta plain e-mail (at 5kbps per e-mail)
  • Download/Upload 6 ribu lagu (at 3MBps per song)
  •  Download/Upload 30 movies (at 700MBps per movies)
  • Surf more than 50,000 website (on an average 350kb per webpage)


FAQ

Ni antara soalan-soalan yg lazim diutarakan.Mmg terperinci juga penerangan yang diberikan.Yerlah,ini barulah namanya ''Customer First, Asked Question Later'',hehehe....

 
Syarat dan Terma 

Jadi,apa lagi.Iman pun dalam perancangan nak angkat ni.Cam menarik dan mengancam je offer dia.Takpelah kontrak setahun pun,kalau tak puas hati ble report kat SKMM kan?Jgn lepaskan peluang kepada sesiapa yang tengah berkira-kira nak tukar ''service provider'' internet ni.X rugi,2 dalam satu lagi,Wimax dan wifi sekali lagi.Modem dia kecil dan ringan pula tu,senang dibawa kemana-mana.Sudah telefon pusat pelanggan tadi,tawaran ni sah sehingga 1 November 2009  sahaja.

P/s :   Belum cuba belum tahu,sudah cuba barulah tahu!! Untuk mengetahui dengan lebih lanjut,lawatlah laman web  P1 Wimax ni .


3 comments:

  1. dh ada pakej dgn wifi modem skali. aku register pd bln 3 dulu x de pun dpt wifi modem. rugi gak amik awl2

    p/s: kdg2 connection wimax pun ciput gak. dh nama connection internet, x selalunya laju.

    ReplyDelete
  2. Thanks Shahrul.Skang tgh nak consider samada Digi,Celcom atau Wimax.What u think?Which one is better?

    ReplyDelete
  3. maner nk dapatkan modem 2??

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails