October 14, 2009

Hari Ini dalam Sejarah

Tarikh sebenar : 12 Oktober 09

1)Selepas 2 tahun bekerja akhirnya aku dapat bergambar dengan Tan Sri Dr. Zeti Akhtar Aziz
Jamuan Raya Jabatanku
Terimakasih kepada Cameraman The Glamourous Jocko

2)Buat pertama kali blog aku mencecah 1,000 unique visitor dlm seminggu. :

Sebelum
Selepas (Cantikkan no nya,1001)


3) Berjaya request Cashed out Nuffnang earning. Alhamdulillah,walaupun barujer register Nuffnang pada 2 September 09, akhirnya aku berjaya request bayaran pertamaku.Ala,tak sampai RM100 pun.

12 comments:

  1. Salam Bro,

    Total hits unique by month berapa ek??mmm..gua average 200 lebih lambatlah ek nak dapat duitnyerr

    ReplyDelete
  2. wah.. baru register nuffnang dah bleh cash out.. saya ambil masa 1 tahun lebih nak cash out.. hehhe

    ReplyDelete
  3. keje kat bank negara ke bang? ada keje kosong he3. cantik gambar-gambar tu ;)

    tahniah atas usaha untuk capai target 1000 unique visitor. sy tau bukan senang apatah lagi msh menggunakan blog percuma!

    lepas ni cuba capai 2000 unique seminggu pula. sy sdg berusaha utk dptkan 3000 unique. mungkin klu guna host dan domain berbayar boleh kot?

    ReplyDelete
  4. Salam...saya terjumpa comment encik di RM mengenai berminat utk lbh tahu pasal perlindungan. Jika berminat kita boleh berjumpa utk sembang2. Make a survey first and then...select the best product with the best suit of ur family...

    http://raufbiz.blogspot.com/
    http://enciktakaful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mantap Dr. Zeti tu.Dunia dah iktiraf dia.Bangga aku.

    ReplyDelete
  6. kenapa nuffnang saya ciput je...sob...sob...

    ReplyDelete
  7. org click ads baru dpt duet ye? if org visit blog, dpt x duet?

    apsal sy punye nuffnang rm1.75 je huhu..

    sdgkan unique visitors sy 50++ in a day...huhu

    ReplyDelete
  8. Choki2,which ads ur pilih?u patut pilih kat manage blog global cpc dan haah,mmg kena ada org klik ads u.

    Satu lagi,kalau nak cpt dpt duit ngan nuffnang,letak kat 3 tiga tempat,atas,bwh,tepi dan make sure org senang nampak dan klik ads tu...itu yg saya buat...dlm sebulan saya dah dpt cash in nuffnang saya.

    ReplyDelete
  9. thanks..hm..i think, org dtg blog i bace cerita je..tapi xclick ads pun hehe..

    br rm2! cis

    ReplyDelete
  10. wow, cash out in just 2months? sy dah 3bulan pun blum nampak hasil lg. hik. pelan2 kayuh.

    btw, tahniah :)

    ReplyDelete
  11. Tahniah...

    kire banyak jugak dapt ek?

    ReplyDelete
  12. Thanks to all.Okla.So far, tiap-tiap minggu masuk lepasla untuk lunch

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails