March 31, 2010

Malek Noor Bergelar Datuk | Atukku Bergelar Moyang

Wah, wah, baca Kosmo Online Hari ini  :
Malek Noor Bergelar Datuk

Inilah yang ditulis disana, copy and pasteje :

PEKAN - Bekas juara bina badan Asia, Malek Noor semalam dianugerahkan Darjah Indera Mahkota Pahang (DIMP) membawa gelaran Datuk sempena ulang tahun hari keputeraan ke-79 Sultan Pahang Sultan Ahmad Shah pada 24 Oktober lepas.

Malek atau nama sebenarnya Abdul Malek Mohd. Noor merupakan antara 57 penerima DIMP dalam istiadat yang disempurnakan oleh Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah di Balairung Seri Istana Abu Bakar di sini.

Wah, makin ramai artis dapat title datuk ya?Mudah ke nak dapat ni?  Bila pula giliran ku ? Dah ada anak ni, tak sabar pulak nak menimang cucu. Hak3, Datuk jugak kan? Ehh, ke Atok tu? Yerla, terasa tua juga. Eny pun dah panggil aku Pakcik. Eh kenapa makin ke laut aku nih. Hak3.

Ehh,amcam rombongan ke laut kita ? Ada sesiapa nak join tak ? Melz dah ke Laut dan dah sampai Johor. Aku ni baru sampai Kampung Baru. Boleh kita memukat ikan dan tangkap ikan ini :

Jom, Ada Berani ?

Pantun Ke Laut Malam ni :

Mari Ke Laut tenangkan fikiran
Laut membiru menjadi Idaman
Aku mahu aku tertawan
Oh Laut, Oh Dyesebel buat aku tertidur kepenatan

P/s :Atok ku dah lama dapat title Datuk.Sekarang dah ada title Moyang.Susah nak dapat tu.Ada sesetengah orang, title atok pun tak sempat.

P/s/s :Anda teringin ke nak dapat title Datuk? Saya taknak, bagi percuma pun saya tolak kot...Hak3...

4 comments:

  1. agagagaga.. mahu ke laut johor jugak!! ;D

    ReplyDelete
  2. pergh mesti lah nak. baru megan fox nak pandang kot

    ReplyDelete
  3. ehhh.. rugi tolak tawaran datuk tu.. kan dua dalam satu.. dapat cucu sama :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails