June 1, 2010

Jika Tiada Jodoh Kita

Jika Tiada Jodoh Kita

Andai Perpisahan yang terbaik dalam menempuhi noktah hidup di dunia
Ku rela walau dalam terpaksa
Ku pasrah aku hanya insan biasa

Andai itu yang terjadi buat kita
Bukan ini yang ku pinta namun perjuangan hidup perlu diteruskan juga
Kaulah yang terbaik buat saya
Namun dirimu bukan buat diriku aku redha

Aku rindu pada kekasih lama
Aku rindu pada si dia
Aku rindu sukarnya untuk disebut dengan kata-kata

Andai selamat tinggal yang perlu ku ucapkan dan itulah haluan kita
Haluan kanan, haluan kiri ikutlah kaki yang melangkah jua
Adush,sukarnya untuk ku berkata-kata
Selamat Tinggal Walletku, kaulah yang terindah buatku kehilanganmu akan ku ingat sampai bila-bila

P/s : Kata-kata memang mudah untuk diluahkan namun action is more difficult to make it true. No wonder people said , " Action is Better Than Word". Kurang faham? Umm, tepuk dada tanya selera.

6 comments:

  1. Action speak louder than word!!saya setuju itu!

    ReplyDelete
  2. hahahahahahaha~~
    kadang beli yg baru tu bukan tanda kita dah tak sayang yg lama..=)

    ReplyDelete
  3. cis...ingat apa...sekali wallet....sabar jela.....hahaha.

    Sumijelly.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails