June 2, 2010

Kedai Seks Untuk Suami Isteri


Kedai Seks untuk suami isteri
Rahsia Seks Hebat Untuk Suami Isteri

Informasi :

1) Seorang wanita berpurdah, Khadija Ahmed, 32, membuka sebuah kedai barangan seks yang pertama di Bahrain khas untuk pasangan suami isteri.

2) Wanita itu berkata, dia tidak menganggap satu kesalahan untuk menjual produk seks seperti pelincir dan beraneka alat permainan seks termasuk vibrator kerana menurutnya, Islam tidak mengharamkan kenikmatan di bilik tidur

3) Kedai ini bertujuan untuk membantu pasangan yang telah berkahwin dan hanya pasangan suami isteri dapat menikmati seks dengan sepenuhnya,

4) Kedai tersebut diberi nama Dar Khadija.

Sumber : Kosmo Online

Apa pandangan anda? Kedai sebegini patut ada di Malaysia tak? Rasanya kat luar sana banyak kedai camni kot cuma tak tahu je di mana, kan? Tengok saja la, nak dapatkan kondom pun begitu mudah, pergi jer di 7 eleven mahupun stesen minyak, begitu mudah diperolehi.


P/s : Berfantasi dan menikmati keindahan dunia biarlah kena caranya.

P/s/s : Teringat zaman belajar di UK dulu. Produk-produk camni pun tidak dijual berleluasa, ada kedai-kedai tertentu sahaja.

15 comments:

  1. em tak silap dekat mid vally ade kedai macam ni :P
    tebuka lagi tu~dekat2 dgn food cort :D



    Entri baru harini :Resident Evil : Afterlife (2010)

    http://airfood.blogspot.com/2010/06/resident-evil-afterlife-in-cinema-10910.html

    ReplyDelete
  2. kat Malaysia..?
    errkkk tak tahu lah nak cakap. Ada pro and cons jugak lah benda ni.

    ReplyDelete
  3. erm...kompius seketika jua..

    ReplyDelete
  4. eishhh kalo kat malaysia ni memang bahaya ada kedai macam ni,bukan nak kata saya berfikiran tertutup,tapi seeloknya tak payahla..

    ReplyDelete
  5. malaysia lagi update lar 7e je hahaha sbb tu seks merata

    ReplyDelete
  6. haaaa, pelik2 je. macam2 lah sekarang ni. haha

    ReplyDelete
  7. boleh la juga ada kat msia tapi kena syarat tunjuk sijil nikah.

    Tapi nak ikutkan sipasangan sendiri kena pastikan apa yang pasanganya nak... takpayah la pakai alat2 nie... :)

    p/s: kalau mas, mas masuk pakai purdah gak.. hehehe

    ReplyDelete
  8. boleh ada tapi kenala tengok siapa penjualnye.. jangan sampai ke tangan golongan yang tak sepatutnye...

    ReplyDelete
  9. macam2 kan kedai ni pun ada... hmmm dah ada demand ada le supplynya kan

    Dah Dapat Cek LHDN

    ReplyDelete
  10. rasanya kat m'sia ni bersepah kot kedai mcm tu..

    ReplyDelete
  11. rasenya tak perlu kot kedai yg opened mcm nie kat Malaysia..karang yg membelinya tu yg tak sepatutnya plak

    ReplyDelete
  12. Kat Ipoh Parade dah ada kedai ni..tapi cina punya, mase skolah2 dulu pernah masuk kedai ni..sebab kedai ni cantik..wikikiki...pastu baru perasan ni kedai jual barangan orag dh kawen, pastu trus x masuk sampai ke sudah...maluuuuuuu...

    ReplyDelete
  13. msia?
    iskk
    dlm pd takde pun mcm2 kes berlaku
    huhuhuh~

    ReplyDelete
  14. kat melaka ada satu..dekat Dataran Pahlawan
    cermin luar memang tinted gelap.dalam pun suram jer..kedai dia tak pasang lampu banyak2 n terang2..
    klu skali pandang mmg tak perasan...i pn at first tak tau gak tp kawan yg bagitau...hahaha

    yg dh kawen, bleh la test g saner...carik apa yg patut utk rumahtangga yang lebih bahagia...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails