July 28, 2010

Alisyaku Sayang

Nurul Alisya Ilyani nama diberi
Puteri kesayangan Papa dan Mama sudah semesti
Dikau datang menceriakan hidup kami
Love U Sayang, We Love U Sayang dikaulah penyeri hidup ini

Inilah salah satu gelagatnya yang begitu mencuit hati kami :

Love U Princess. Asyik Mama je, Papanya Mana?

P/s : Seronokkan ada anak?

12 comments:

  1. alahai cumelnyer si alisya nih...

    ReplyDelete
  2. hahaa..kelakar ler dia ni..sapa yg ajar dia buat mcm tu bro? h =)

    ReplyDelete
  3. mestilah sronok ada anak...anugerah Allah yang terhebat buat kita...sok besday baby saya..tp xtau nak hadiahkan apa..alahai..

    ReplyDelete
  4. biasalah..
    dia sayang mama lebih nih..
    haha~

    ReplyDelete
  5. mmg seronok ade anak..
    ceh...
    lionteen xde anak tp tau jugak perasaan org ade anak ni..
    hehe..

    ReplyDelete
  6. seronok tau... cuba tamabah lagi dua...
    lagi happening mcm sumi.....hahahaha
    nak pulak sumer jejaka.....hik3


    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  7. @Nur -al- Ain:Rindu ayah juga..dah lama tak balik kampung

    @Q:setuju sgt..

    @J.M.R:thanks bro..bro bila nak kahwin?

    @CasaBlander:hik3,takde siapa yang ajar..dia terkeluar sendiri

    @nisa :agree..Happy birthday to ur anak...

    ReplyDelete
  8. @cik Nemo:seronokkan?

    @Sharinginfoz :anak2 bro pun apa kurangnya..comel2 dua2 anak2 bro..macam papanya...

    @noor afzan:sayang mama lebih?dushhh...

    @lionteen :bila mahu kahwin?

    @Sumijelly:nak tambah..nak jejaka pula..jadi sepasang..best2...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails