July 8, 2010

Keputusan Separuh Akhir Piala Dunia 2010 | Spain vs Germany

Yey, Keputusan Separuh Akhir Piala Dunia 2010 akhirnya memihak kepada Spain. Spain menewaskan Germany 1-0 hasil jaringan Carlos Puyol. Ramalan Paul the Sotong Kurita akhirnya menjadi kenyataan. Lepas ni agaknya kena gorengla Si Sotong Kurita tu ataupun ganjaran besar menanti sesiapa yang dapat membunuhnya.

Syabas Spain. Walaupun tak sempat tengok, Spain tetap best!!.Sorry penyokong Germany, mungkin next time kot?


Glory-Glory Spain. Nampak gayanya kena ambil cuti Isnin ni. Hik3....

7 comments:

  1. germany main teruk pagi tadi maybe sebab tak ada muller

    Sebab-sebab masalah kewangan

    ReplyDelete
  2. dalam berita hari nie memang ada orang nak bunuh sotong tue...

    ReplyDelete
  3. menarik betul game nye..taktau la nape jerman mcm tak menjadi je..tp spain punya try memng terbaekkkk dr ladang..cuma tk score je..fuhhh..lega akhirnya spain yg menang...tkle sokong sgt spain abg eyriqazz, tp sbb jerman dh kalahkan team feberet..argentina..hahaha

    ReplyDelete
  4. saya sedang cube buat laporan perlawanan pg td!heheehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails