August 25, 2010

Bean Moreno | Semoga Cepat Sembuh


Bean Moreno | Semoga Cepat Sembuh

Bean Moreno nama diberi
Orangnya hensem , happy go lucky
Kalau borak dengannya tak gering gusi
Ada saja idea yang membuatkan orang sekeliling happy

Berita sedih yang kudengari
Bean Moreno menelefon berada di Hospital terkena jangkitan tibi
Kuatkan semangat , tabahkan hati
Ujian Tuhan di Bulan Puasa Ini

Semoga Bro Cepat Sembuh, saya doa-doakan di sini
Ada kelapangan , InsyaAllah, saya akan menjenguk di HUKM nanti
Jangan lupa makan ubat dan jaga diri
Ingatlah orang tersayang yang sentiasa mendoakan kesejahteraan diri

Bersama-sama Kita doakan Semoga Bean Moreno cepat sembuh, doa orang berpuasa mujarab sekali
Semoga Bean Moreno cepat sembuh , keletah bro kami rindui
Undang-undang penulis, undang-undang bloggers masih belum bro habiskan lagi
Kami di sini sentiasa menanti dan doa-doakan yang terbaik sudahlah pasti

Buat AienSepet isteri tersayang tabahkan hati
Suami tersayang perlukan anda menyokong di sisi
Semoga Bro Sembuh cepat dan kembali
Mengegarkan Persada Blogging di malaysia Ini

Akhir kata dari saya ini
Salah dan silap harap maafi
Saya doakan Bro cepat sembuh , gembira , dan berjaya mengejar cita-cita dan hajat di hati
Saya akan sentiasa mendoakan untuk kesejahteraan bro di sini

P/s : Sama-samalah kita doakan semoga rakan blogger kita ini cepat sembuh. Ayah saya pernah ada Tibi,dan sedikit sebanyak saya faham apa yang perlu dialami oleh Saudara Bean Moreno. Get Well Soon Bro.....

8 comments:

  1. harap2 dia cepat sembuh. berat juga tu, tibi. harap dia tabah, sakit itu penghapus dosa. insha'Allah.

    ReplyDelete
  2. thanks bro...terharu baca entry ni dan entry2 blogger lain...apa2pun doa korang semua buat saya semakin sihat..

    ReplyDelete
  3. suka gila cara pantun di atas...

    "get well soon , bean "

    ReplyDelete
  4. semuga beliau cepat sembuh dan dapat hu ha hu ha bila gi event nuffnang kan..

    tak tercapai lagi trafik setinggi kamu..tahniah

    ReplyDelete
  5. semoga cepat sembuh bro bean moreno!!

    ReplyDelete
  6. @Nia :harap2 camtulah..semoga bro bean cpt sembuh

    @HaFizRahMaN.com:umm,apa gunanya kawan kan?

    @BeaN MorENo :get well soon bro

    @eykameow:eyka bila nak berpantun pula?

    @kak ina kl :betul2...ishh,akak sifu saya,sure nanti akak pun byk

    @fikah mus :Amin...

    @SyUhAdA :semoga cpt sembuh juga

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails