August 8, 2011

Mee Rebus Terengganu yang Sedap

Gembiranya hati,Sabtu lepas, berbuka puasa Isteri masakkan makanan kegemaran eyriqazz. Apa lagi kalau bukan Mee Rebus Terengganu. Memang sedap dan menyelerakan, favourite saya sejak dari kecil lagi.

Mee Rebus Terengganu, Nyam3, sedap...

Pekena time panas-panas, dengan lada sulahnya, berpeluh-peluh dibuatnya
1 Mangkuk tak cukup, 2 mangkuk+1 mangkuk untuk Sahur. Hik3..puas hati

Mahu try Mee Rebus Terengganu, bolehla try sendiri --> Resepi Mee Rebus Terengganu

P/s : Blom cuba belum tahu, dah cuba memang mahukan selalu....

42 comments:

  1. elok la tu bulan2 pose ni post gambar makanannnnnn... -____-"

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

    ReplyDelete
  2. dah lapar....menyesal bukak entry ni. huhu

    ReplyDelete
  3. weee.. sedapnya.. blh cuba resepi ni :-)

    ReplyDelete
  4. waahh..idea sudah mari...lama tak buat ni...boleh wat ptg nnt..

    ReplyDelete
  5. nmpk sgt menyelerakan, tergugat iman pose tgk time2 tghari gini,huhu

    ReplyDelete
  6. ermm nak try la petang ni..hehehe. terliur dibuatnya..:P

    ReplyDelete
  7. mmg best pon mee rebus ni...kite mmg suke gile mee rebus ni!!! Nak nak kalau taruk telur..lagi best!!

    ReplyDelete
  8. alamakk.. tertelan air liyuq sudaaaa....

    ReplyDelete
  9. lain yer mee rebus terengganu dgn yg biasa saya makan..

    ReplyDelete
  10. oh perot..oh perot..hehe sdpnye..sesekali tukar selera kan..asik nasi je boring pulak =)

    ReplyDelete
  11. Walaupun mak aku orang DUNGUN ....tak penah lagi rasa mee rebus nie... menarik nie....

    ReplyDelete
  12. nampak mcm sedap jer.. boleh try buat ni..

    ReplyDelete
  13. bro mee kuning tak leh makan la sbb banyak asid nanti menjadi racun pulak..erm..nampak sedap nyeerr.

    ReplyDelete
  14. ohhhh jue suka sgt...sgt2 suka...yummy2...maklumla org ganu katakan..ahaks

    ReplyDelete
  15. baru buat beberapa minggu lepas. sedap jugak makan waktu sahur ni.

    ReplyDelete
  16. MMG mknan GANU SGt2 ler SODAPPPP

    ReplyDelete
  17. i love mee rebus.. yum yum :)

    ReplyDelete
  18. ni mi sup namanya kalau belah pantai barat...kalau mi rebus kuahnya kaler oren2....

    ReplyDelete
  19. @Jiji-Fify:nyam2..terliur tak?

    ReplyDelete
  20. @echa takashimaya :serius sedap

    ReplyDelete
  21. @Dawa:hak3..besok sila buka lagi...

    ReplyDelete
  22. @Suliana:sedap..cuba jgn tak cuba

    ReplyDelete
  23. @MamaYatie :buatla.sure suami dan anak2 suka

    ReplyDelete
  24. @Kancilbiru:dah cuba nanti,kasi la feedbacknya ya..kalau ok manatau nanti eyriqazz boleh bukak gerai makan mee rebus terengganu..hik3

    ReplyDelete
  25. @MamaRifqy :fuhh,taruk telur memang terangkat..

    ReplyDelete
  26. @*∽ IZAN ∽*:telan air liur juga

    ReplyDelete
  27. @far_east :yup,memang lain..try sendiri n barula tau

    ReplyDelete
  28. @GnieSyazni :betoi,betoi,betoi

    ReplyDelete
  29. @hazman aka species1980:serius bro tak pernah try?

    ReplyDelete
  30. @.*.WiE.*. :try,jangan tak try..

    ReplyDelete
  31. @Syarih :uum,betulke? kenapa takde dengar pula pasal ni?

    ReplyDelete
  32. @Firdnurjue :hik3,orang ganu kalau tak suka mee rebus terengganu ni tak taula...

    ReplyDelete
  33. @e.l.i.s.s.m.i.e :nyam3...memang sedap

    ReplyDelete
  34. rasa nak dtg buka puasa kat umah mat tiger je makan mee rebud ganu ni.. hehe..

    ReplyDelete
  35. yum yum me suka segala jenis mee+bihun :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails