August 23, 2010

Gelora Nafsu Gadis 12 Tahun


Umur baru saja 12 tahun tapi sudah pandai melakukan hubungan seks dengan lelaki lain. Darjah enam tu, ohh, itulah penangan Gelora Nafsu Gadis 12 Tahun. Semakin risau dalam membesarkan anak dengan pelbagai pengaruh dan anasir-anasir yang tidak sihat sekarang ini lebih-lebih lagi di KL ini. Oh, terasa mahu pindah ke Terengganu aje.

Ini kes bawah umur dan kes rogol ni. Saya tidak mahu mengulas lanjut , korang bacalah sendiri entry dari Harian Metro INI : Gadis sunti bermukah

P/s : Semakin risau dalam membesarkan anak-anak. Semoga saya dan Isteri mampu berikan didikan yang terbaik buat anak-anak.

P/s/s : Semakin hari, semakin banyak kes-kes sebegini muncul. Semoga semua pihak dapat mengambil inisiatif bagi membendung hal sebegini. "Bersatu kita Teguh, Bercerai Kita Roboh"

23 comments:

  1. Semakin banyak berita2 kurang enak seperti ini di malaysia ni.. kadang2 saya yang perempuan ni pun takut membaca ni semua.. walaupun saya belum berkahwin dan tiada anak sendiri tapi saya faham kerisauan yg dirasakan bro dgn isteri..

    ReplyDelete
  2. dah tak boleh nak bendung
    memang sangat susah

    ReplyDelete
  3. kadng2...terlebih ilmu pun bleh trjadi mcm nie..

    ReplyDelete
  4. tak tau nak salahkan siapa dalam hal macam ni.. kena salahkan nafsu kot..

    ReplyDelete
  5. pedophile o.O"

    rosak budak-budak sekarang

    ReplyDelete
  6. eh.. kakak aku pun ade komen sini..

    ReplyDelete
  7. salam bro. saya pon terperanjat berita ni. hmm tak tahu nak kata apa. walau diklasifikasikan rogol tapi tetap si gadis yang meng offer diri. memang tak sanggup nak hadapi kalau sayalah mak nye. usia muda masa depan dah gelap.. hmm waktu saya dulu.. masa tu nak kata seks ni memang sumpah lah tak tahu.. yang saya tahu main tengteng, tutp botol,main getah.. ouh seronoknye kanak-kanak zaman dahulu kala..

    lagipon usah risau kalau nak bermain atau prgi kemana2 sendirian.. kalau saya balik lmbat.mak tahu..ouh anak aku main dengan kawannya. ouh pergi ngaji. tapi skrg. bila anak blik lmabt je dah kene pikir kene lari dgn orang lombok ke.. kene culik ke.. kene rogol ke.. masYALLAHH semakin ngeri dunia sekrg...



    ini entri saya pasal ni juga.


    http://intanberlian87.blogspot.com/2010/08/hancur-anak-bangsalah-kalau-macam-ni.html

    ReplyDelete
  8. tak kira mana2 pun, hampir sama je bro eyriqazz.
    kl ke, terengganu ke..
    tapi saya percaya bro mampu bagi didikan terbaik utk anak,utk elak semua anasir jahat ni menghampiri dia.
    saya doakan dari jauh.

    cuak juga baca, sebab ada adik yang umur 12thn jugak.
    mohon dijauhkan semua ni.

    ReplyDelete
  9. Gerrard percaya Bro boleh didik anak dengan penuh kasih sayang dan didikan agama.

    Gerrard terkilan budak kecik sekarang dah tau pasal sex tu.adoi2

    ReplyDelete
  10. @Bella Enveeus :setuju..semakin risau dlm membesarkan anak especially bila ada anak perempuan ni...

    ReplyDelete
  11. @joegrimjow;susah tapi tidak mustahil rasanya

    ReplyDelete
  12. @nurayunni:terlebih ilmu makin hebat caranya

    ReplyDelete
  13. @Kulanz Salleh;banyak faktor kan?

    ReplyDelete
  14. @Che Armster:budak2 skang tak macam budak2 zaman dulu

    ReplyDelete
  15. @Hamzah Ian:yang mana satu akak hamzah ye?

    ReplyDelete
  16. @IntanBerlian:setuju..anak2 zaman sekarang semakin berbeza dan semakin sukar untuk dididik..

    ReplyDelete
  17. @fikah mus :terimakasih fikah atas sokongan..akan saya cuba yang terbaik untuk anak2

    ReplyDelete
  18. @Wan Gerrard:haah,pengaruh teknologi pun penyebab juga...

    ReplyDelete
  19. @Mohd Shahrul Hafizi:saya yg dah ada anak lagila risau

    ReplyDelete
  20. Ape nk jadi la budak2 bawah umo skrng ni... Kalo aku dapat budak pmpuan tu mmng aku liwat je lobang bontot dia... Nak sangat sex kan?...

    ReplyDelete
  21. insyALLAH.. sama2 la kita doakan.. agar kita dapat bagi yg terbaek wat anak2 kita..agar lengkap pegangan ny..

    ReplyDelete
  22. Bapak dan Omak budak2 sekarang. Tolong buat 'spot check' anak2 anda sekarang (sebelum terlambat):-
    1. Handphone canggih diaorang mungkin ade video2 atau gambar2 lucah.
    2. Anak ke cyber cafe? (Jangan percaya sangat, ade terjumpe budak2 berpakaian sekolah melayari laman XXX.
    3. PC atau laptop di rumah. (Cube godek2 computer tuh, go to search 'video and pictures'.
    4. Jangan terkejut kalau anda mendapati anak anda salah seorang daripadanye. (Belum terlambat sebelum anak menjadi bubur..)

    Sekadar pandangan,
    Selamat Sihat

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails