September 27, 2010

Eyriqazz Di Interview AirAsia

Eyriqazz di Interview AirAsia


Teruja hati, first time diinterview sebegini.Nantilah saya updatekan full entry.Masih mengalami masalah Internet di sini. Anyway, apa yang mahu saya kata, " I Love AirAsia". How about You?

18 comments:

  1. tak penah naik airasia lagi...so tk boleh nak komen..:)

    ReplyDelete
  2. Wahh...ada harapan jadi Duta Airasia nie..hehe..tahniah bro

    ReplyDelete
  3. wah! hebat!...

    MDT tak penah naik lagi airasia..x leh nak komen lebih2 hehe..

    ReplyDelete
  4. tahniah...bertuah dpt diinterview AA...saya hanya..penah naik AA jek..

    ReplyDelete
  5. terasa macam artis lak kena
    interview kan..

    ReplyDelete
  6. interview for what? anyway, Air asia is a very good company. great vision. syabas Tony Fernandes!

    ReplyDelete
  7. wahhhh eyriqazz dah jadi celebrity ni... :D

    CONGRATES!!

    ReplyDelete
  8. wahhh
    mementang kena interview
    terus love ek?? Ekekekeke~

    ReplyDelete
  9. cayalah..good luck..akak doakan agar kamu berjaya yer..

    ReplyDelete
  10. wah eyriqazz hang dah jadi duta airasia pulak ke.. masyukkkk

    ReplyDelete
  11. bestlah
    tak pernah naik kapal terbang lagi

    ReplyDelete
  12. GTO ditermuramah....

    ~~baguslah.kurang2 bleh la tolong didik anak bangsa sekali ek.~~~

    ~~xsbr nak tgk GTO masuk TV pulak~~~

    ReplyDelete
  13. hmmm~~~
    slalu sgt kena ngan AA nie...
    last time naek AA dulu...
    2, 3 kali kena postpone flight...
    n then kena marah oleh pekerja AA plak tue...

    ReplyDelete
  14. glamer tu..hehe..
    goood!!!excited la nih..

    ReplyDelete
  15. i love airasia but my telinga always pain when the flight is terbang... hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi