September 29, 2010

Sunway Lagoon All Park Ticket Hadiah Ditambahi

Photobucket
Sunway Lagoon All Park Hadiah Ditambahi

Saya mendapat free gift ini  semasa MySelangorStory as they want us to go there and have fun. Tapi disebabkan sibuk untuk menyiapkan Advertorial, saya tidak pergi ke sesi have fun itu. Ditambah pula sudah lebih 5 kali pergi ke Sunway Lagoon tapi masih tetap rasa mahu singgah lagi.

Plan nak buat Contest baru with this ticket tapi Contest lama pun blom habis lagi. Jadi, lepas fikir-fikir, akhirnya saya membuat keputusan untuk berikan tiket ini buat pemenang kategori 3 "My Raya Moments Contest " i.e Lucky draw dicabut dari peserta yang menyertai contest itu.Oh,sudah semestinya Alisya or Mamanya yang akan membuat cabutan. Barula fair and square kan? So,everyone have a chance of winning this one ticket . Sorryla, dpt satuje.

So, tiket All Park ini yang berharga lebih kurang RM75-RM100 ini akan diberikan buat pemenang bertuah. Alhamdulillah, rezeki berblogging semakin murah dan this is one of the way saya buat untuk return back the favour to pembaca/loyal reader. I know, most yang join my contest is my loyal reader, that's y saya buat contest ini.

Terimakasih buat yang dah join, rasanya dah lebih 20 penyertaan diterima. Yang belum join, sila-silakan, as mungkin lebih hadiah akan ditambah in the future.. Hik3, Sharing is Caring kan?

P/s : Fuh, Sunway Lagoon sekarang dah ada Bungy Jumping dan banyak lagi permainan yang menarik. Abis kenapa bagi kat orang tiket? Umm, kata orang, satu u kasi, more  yang akan dtg in the future..Hak3, mungkin betul if i win MySelangorStory Contest kan? Umm, tak salah punya cita-cita kan?

P/s/s : Wish me Luck for my entry for MySelangorStory Contest. Tak sempat lagi nak buat entry, huk3...hopefully ble siapkan b4 dateline 4 Oktober 2010. Oh ya, jangan lupa join My Contest juga ya?

7 comments:

  1. All the best GTO!! anyhoo, ur belog is great! :)

    ReplyDelete
  2. adehhh

    nape lambat bro?
    baru g last week :(

    hah tiket utk all parks 80
    tp nak main bungy jumping, flying fox segala kene bayar berasingan k?

    mahallllllll gila sunway! =____=

    ReplyDelete
  3. fuh!fuh! harap2 MDT dpt tiket tu..haha!!!..

    tiba2 rase mcm nak bungee jumping.. :P

    ReplyDelete
  4. good luck yer bro for myselangor contest tu!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails