October 12, 2010

Eyriqazz Terima Panggilan Hangat


Fuhh, eyriqazz terima panggilan hangat harini..Teruja sangat sehh.Tak sangka dapat panggilan sehangat ni.Minta-minta jadilah.Teruja eden ni nak....ehem-ehem.nak apa? .Adussh,kalau jadi melayan lagila satu hari cuti eden...takperlah..yang penting heppi dan mengujakan, kan?

P/s : Agak-agak apa yang hangat ya? Adakah panggilan hangit, or saje eyriqazz nak hangitkan korang lagi? Betul jugakkan, dah lama tak buat entry hangit..

**Jangan lupa Vote Eyriqazz For MySelangorStory

12 comments:

  1. nak wish tahniah dulu....jgn lupa reveal ye :P


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  2. aku rasa kita yang kena hangitkan ni kot...hehehe.. tunggu aku hangitkan nanti..hahaha

    ReplyDelete
  3. baru kak yan citer...
    story laa sket...xsaabar nk dgr ni..
    saya ni pendengar setia panggilan hangit..
    kalo sampai sekolah awal, mesti sanggup tunggu dalam kete untuk dengar dulu, baru turun..hehe

    p/s: yang tu, sy try malam ni oke..hehe

    ReplyDelete
  4. waaaa..bestnyeee... biler la ak nk dpt peluang cm bro.heee

    ReplyDelete
  5. @yanmie :timekasih..timekasih..hik3..

    @Tn.Punya ;eh,jgnla hangitkan saya..kesianla saya ini..huk3..

    @Abang Ben:hak3..pandai abang ben...

    @Dahlia : dengar citer?citer apa?huk3..jgnla..malu saya di hotfm nanti..ahaks..yang tu? hik3..ok,trylerr.....

    ReplyDelete
  6. @darkbatman ;ehh,bro pun byk dpt peluang daa....hik3..

    @Sharinginfoz :thanks...

    @suffer8zine :kita tunggu dan lihat...

    ReplyDelete
  7. dapat jemputan event ye? best2..

    ReplyDelete
  8. story story story ! auww hangat u . ekeke

    ReplyDelete
  9. panggilan hangat dari sapa tu..bunyi best je

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails