October 27, 2010

Kemuncak Klimaks Mula Dirasai


Kemuncak Klimaks mula kurasai. Oh, Malam Jumaat lambat lagi. Semakin bergelora perasaan di hati. Jiwa diruntun-runtun untuk meneruskan perjuangan dan hasrat di hati ini. Oh, apa yang perlu ku persiapi ? Sungguh sukar untuk kuluahkan perasaan hati. Namun, ku perlu luahkan jua agar Volcano dapat dilepaskan meredakan hasrat ini yang semakin dipendam semakin membahayakan diri.

Psst, apa kemuncak yang semakin dirasai? Hik3, kasi suspensnya, tiada apa, actually klimaks penghujung Oktober 2010 dan 2 perkara yang semakin menghampiri :

1) My Raya Moments Contest (dateline 31 Oktober 2010)
- Hanya beberapa hari lagi Contest ini akan ditutup . Hadiah bernilai RM1,200+ ditawarkan dengan 6 Sponsors menjadi penaja bersama. Marilah sama-sama memeriahkan dan menyertai Contest ini, 40+ pemenang bakal membawa pulang hadiah yang agak meriah sekali. Setakat ini sudah 58 peserta sudah menyertai.

2) Vote Eyriqazz For MySelangorStory Contest (dateline 31 Oktober 2010)
- 25% pemarkahan untuk Contest MySelangorStory datangnya dari undi anda. Minggu lepas Eyriqazz mimpi dapat tempat ketiga. Ewaah,kuat betul bermimpi. Jomla sama-sama mengundi eyriqazz, InsyaAllah, kalau menang hadiah akan dikongsi lagi dengan Contest dan hadiah lagi. Last time menang Contest Referral Churp2, hadiah sudahpun dikongsi bersama. Kepada yang sudah mengundi , terimakasih dari saya. Muahhsz,Love You All.

Mood berblogging sejak dua tiga menjak ni agak ketepi. Namun, Life Must Go On. Tengah mencari rentak kembali. Sokongan anda menceriakan hati ini. Thanks All.

P/s : Bestker Kemuncak Klimaks? Hik3, tepuk dada tanyalah....Siapa Ya?

13 comments:

  1. hahaha..tajuk tak hengat..ingatkan ape la dia..siap ada gambar bekem lagih tu..anyway, good luck bro eyriqazz..semoga berjaya..

    ReplyDelete
  2. fuh..berdebar macam malam pengantin beb... :P

    ReplyDelete
  3. @Cikmin :hik3,malam pengantin yg sukar dilupakan

    ReplyDelete
  4. mcm nak join la plak my raya moments contest~

    ReplyDelete
  5. meh join contest saya..hehehe
    tgk tajuk x hengat...ingat pe la si posh ngan D.Becham buat td...:)

    ReplyDelete
  6. hehehehe
    mesti ikut keyword tajuk entri ni

    ReplyDelete
  7. bro tajuk memang gempak.. buat ramai penunggu malam jumaat terperangkap..hahaha.. apa pon harap2 hadiah RM1,200.00 adalah terselit blog aku..hahaha.. kalau takda rezeki next time leh cuba lagi..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails