November 17, 2010

Berita gembira di bulan november

ternanti2.akhirnya berita gembira kuterima.kusangkakan si dia sudah tidak sayangkan ku,rupa2nya si dia masih sayang.kaching2,alhamdulillah rezeki di hari raya korban.lepasla utk pergi bercuti nanti. kesetiaan tentu akan ada ganjarannya dan aku yakin si dia memang terbaik buatku.si dia dapat,adiknya pun turut menyumbang sama.harap2 dpt buat yang terbaik. -updated via iPhone 4 sambil temankan isteri shopping-

15 comments:

  1. Ku Tahu Apa Maksudmu.. Akan Ku Tunggu Bilakah Masa Untuk Ku.. Oh! Aku Merapu

    ReplyDelete
  2. prudential ngan celcom inikah??

    ReplyDelete
  3. bestnya...dpt advertorial dari nuffnang lg ker...

    ReplyDelete
  4. si dia tu mesti nuffnang kan..tahniah bro!

    ReplyDelete
  5. Tahniah besan :)


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  6. oo..gempak2..
    advertorial lagik..
    =)

    ReplyDelete
  7. fuiyooooo....
    kaching!!! congrates ye..

    ReplyDelete
  8. nuffnang dgn churp churp la tu :B

    ReplyDelete
  9. @aReaL :hik3,pandai je bro..masamu akan sampai ..kalau ada rezeki tak ke mana kan?

    @DaHLia :hik3,takla dahlia...better than that..

    @Eryati :suka2..ble pi honeymoon..

    @Mama Zharfan:hik3,tunggu...

    @J.M.R :ur sixth sense macam eagle la bro..

    ReplyDelete
  10. @yanmie:thanks kak yan..

    @Bro Framestone :eh2,bukan sx...

    @noorafzan:dushh...memandai je..

    @KiD :kaching3..thankss..

    @Lovely Emy :wah2,ur sixth sense pun tajam juga...ble blajar?

    ReplyDelete
  11. wah sahabatku ada berita gembira ni.. tunggu apa yg dimaksudkan tu eyriqazz... mcm boleh ku teka je.. hehehe...tunggu penggumuman dari bro eyriqazz

    ReplyDelete
  12. wahh.. best ne.. tahniah bro.. nuffnang mmg de best ever!

    ReplyDelete
  13. @myvitrd@ tn.punya :hik3,apa tekaan bro?

    @darkbatman :setuju...muahhzz..sayang2...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails