November 13, 2010

Melentur Buluh Biarlah Dari Rebungnya

Kata pepatah, Melentur Buluh, Biarlah dari Rebungnya. Alisya dah nak masuk 1 1/2 tahun, makin gembira bila lihat dia makin ceria Cuma sedih, sekarang Alisya belum kebah sepenuhnya dari demam. Buka Facebook isteri, ternampak gambar ini, gembira rasa hati :


Bukan Main Lagi dia Suka Berkawan

Doa-doakan supaya kami dapat mendidik Alisya dan bakal anak-anak yang lain ke arah jalan yang terbaik. Kena banyak belajar dari Ibu-Ibu dan Bapa di luar sana.

P/s : Bukan mudah bergelar ibu dan bapa kan? Hargailah jasa mereka sebelum mereka meninggalkan kita buat selama-lamanya. Ayah, I Miss U....

***Bsk Hari Istimewa, Isteri nak bawa belanja makan di Restoran Ikan Bakar Sekinchan. Yey, sukanya hati.

7 comments:

  1. nampak gaya si alisya nei macam senang mesra ngan orang jee....whoaa.. sonoknye dapat makan ikan bakor....

    ReplyDelete
  2. Setuju..anak adalah permata hidup, sentiasa gilapkan ia agar ia sentiasa terang bercahaya.Jangan diabai takut cahaya semakin suram. Selamat Hari Jadi bro..

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan segala urusan kita mendidik anak2 kan

    ReplyDelete
  4. alololo somelnye alisya..dh mcm bdk skolah :)

    alisya tu nak adik sebenarnya..ahaks :P


    moga alisya sihat2 selalu ye sayang untie nie :)


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  5. bagus la alisya, suka berkawan... mana yg baik elok di galakkan...

    ReplyDelete
  6. @hazman aka species1980 :pandai2..hik3,tak sonok..indah khabar dari rupa restoran tu

    @Lelaki Ini :amin..

    @JAI :thanks bro..

    @Sharinginfoz :kena byk blajar dari bro ni.anak pandai2 cam bro juga

    @yanmie:nak adik?jom mama..hik3...thanks kak yan..

    @kakyong :betul2..galakkan yang baik2..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails