November 9, 2010

Menonton Video Lucah Boleh Ubati Ejakulasi Pra Matang?

Betulke Menonton Video Lucah Boleh Ubati Ejakulasi Pra Matang?

" WATCHING porn movies can help cure premature ejaculation, experts said.

Sin Chew Daily reported that a man who was diagnosed with prostatitis went to seek treatment at a hospital in Guizhou, China, and was asked to watch porn movies.

He paid S$120 (RM288) for the treatment.

Singapore urologist Dr Lin Fa Cai said the hospital might want the patient to masturbate while watching the movies, in order for him to discharge “unhealthy sperm”.

He said the movies used in such treatments were specially selected.

Dr Yang Zhi Jian from a men’s health clinic in Singapore said watching porn films could help as patients learn skills to improve their sex lives." - Sumber: The Star -

Betulke ya? Kalau bak camni kena tanya bro Je JAI ataupun  Tn. Punya, diorang memang banyak koleksi video panas ni . Cam Je Jai, memang nampak awet mudakan? Walaupun dah nak cecah 60 tahun, masih nampak cam awal 40an. Hik3, gurau je korang, jangan marah, nanti kena jual.

Pandangan saya, kesihatan,pemakanan, selalu bersenam dan minda yang positif mempengaruhi hal-hal di dalam bilik tidur ini. Jagalah harta yang tidak ternilai ini, kalau rosak, susah nak repair woo...Hik3...

P/s : Siapa yang tak pernah tonton video lucah, sila angkat tangan...

P/s/s : Terkejut bila dengar cerita seorang rakan. Pelajar sekolah sekarangni dah "Pandai" , Umur belasan tahun sudah ramai yang hilang teruna dan dara mereka. Risau juga dlm membesarkan anak, banyak betul cabaran zaman moden ini.

***  You Never Know What You Have Until You Lose It. Jagalah Ianya sebaik Mungkin.

20 comments:

  1. Angkat tangan

    (sambil wat muke innocent)
    haha



    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    ReplyDelete
  2. sebenarnyer benda2 lucah ni merosakkan fikiran dan jati diri...

    ReplyDelete
  3. hyehye..lama tul x msk cni..ingatkan t'salah page dah tadi..kuang3

    ReplyDelete
  4. memang mencabar pun nak besarkan anak2 sekarang ditambah lagi dengan teknologi it yang makin canggih manggih ni, anak saya 5 tahun pun dah mintak hp, dah kenal blackberry, iphone...adoiii..huhu

    ReplyDelete
  5. zaman skrg ni anak-anak muda terdedah dengan internet..nak kat apa..kenalah didik anak ikut cara yang terbaik..

    ReplyDelete
  6. budak2 skrg ni terlalu byk pendedahan..

    ReplyDelete
  7. mungkin betul kot.. sebab asyik terpacak jer bila tonton vedio tu..ahaks

    ReplyDelete
  8. alamak.. laku la penjual CD blue lepas ni.. orang veteran borong..

    Terbaru >> 1) Tipikal Drama Melayu 2) Sup Meletup 3) Selamat Datang ke Dunia

    ReplyDelete
  9. ye ke..bukan ke akan lebih teruk ejakulasi pramatang tu? hahaha :p

    ReplyDelete
  10. nie salah satu dakyah sesat..nak galakkan kita tengok benda xbaek tue..adoi..eh lpe, angkat tangan..hehe

    ReplyDelete
  11. @Admiral Hafiz:hik3,bagus2..

    @Mat Gebu:boleh2..

    @+d.O.Y.A.h+ :credit to pakcik google

    @Nadia arRumaisha:setuju..

    @ezzati:hak3,abislah..

    ReplyDelete
  12. @missbby:hik3,betoi2..alisya pun 1 tahun lebih dah pandai nak tekan2 laptop..

    @kak ina kl :betul...harap2 saya mampu bagi didikan yang terbaik..

    @kakyong:haah,terlalu banyak..

    @niDa :ayoyooy juga

    @abu:hak3,honest,honest..

    ReplyDelete
  13. teknologi tinggi pn masalah..teknologi rendah pn masalah gk..haha

    ReplyDelete
  14. @phreak id:abislaa..

    @nUR_rOsALiNdA ;good for u..saya tak ble angkat tangan,tak baik menipu..

    @Sufi Tshirt Printing :hik3,ntahla pula

    @ arrizz:rasanya untuk yang sukar dpt anak dia ada tgk vcd camni, masa pergi tropica medical centre, ada nampak

    ReplyDelete
  15. a'ah la.. zaman skg kan.. takut la plak bila pk.. nak besaqkan anak2 dalam keadaan skg ni..
    takut ng aihh..

    ReplyDelete
  16. hahaha.. ko memang pandai kenakan aku eyriqazz.. ada ke kata aku banyak koleksi video panas..hahaha .. tapi kalau ada yang nak aku boleh bagi.. hahaha.. tapi bagi yang dah kawin tak yahlah tengok video panas ni.. sendiri buat video sudahlah.. hahaha.. betul tak bro eyriqazz

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails