December 29, 2010

Keputusan Perlawanan Akhir Pusingan Kedua Piala AFF Suzuki 2010|Indonesia vs Malaysia


Keputusan Perlawanan Akhir pusingan kedua Piala AFF Suzuki 2010 antara pasukan Indonesia menentang Malaysia , eyriqazz meramalkan kemenangan bakal berpihak kepada pasukan Malaysia dengan keputusan :

Indonesia 0-2 Malaysia

Yieza, semestinya pasukan Sang Harimau mahu membaham Sang Garuda. Aksi mantap Malaysia akan diteruskan lagi, dan saya mengharapkan agar kedua-dua gol kali ini disumbangkan :

NorShahrul Idlan Talaha, sengat Sang Pengantin Baru Masih berbisa dan sukar ditandingi

Inilah pemain Malaysia kegemaran saya yang berasal dari Terengganu(tempat lahirku) dan kini bermain untuk Pasukan Kelantan (Gomo Kelate Gomo, selalu bergomo dengan Si isteri yang berasal dari Kelantan di gelanggang hangat..hik3..)

Sama-sama kita sokong pasukan Malaysia malam nanti, semoga Stadium Gelora Bong Karno, Jakarta digegarkan dengan jaringan gol pemain Malaysia.

Chaiyok,chaiyokk, Malaysia Boleh. Kembalikan maruah bola sepak Malaysia dipersada antarabangsa.

Perlawanan Akhir Pusingan Kedua Piala AFF Suzuki 2010 dinanti-nanti
Indonesia vs Malaysia perlawanan yang menarik sekali
Semoga kejayaan buat pasukan kebangsaan diperolehi
Kalau menang, mana tahu hari khamis Malaysia diistiharkan Hari Cuti?
Tentu seronok rasa dihati
Kemeriahannya lebih dirasai

12 comments:

  1. malaysia boleh!! moga2 menang ..Amiin

    ReplyDelete
  2. bergomo ape tu bro?
    hehe

    malas nak log in

    ReplyDelete
  3. ai,, pelik gak baca tajuk.. game tak start dah de keputusan

    ReplyDelete
  4. hanya selangkah lagi untuk bergelar juara dan mencipta sejarah baru bola sepak negara..^_^

    ReplyDelete
  5. harap2 julia perez tak buat hal kat stadium! hahah

    ReplyDelete
  6. sama2 kita tunggu depan TV1 malam ni.. aku nak balik awal tengok bola.. eyriqazz tangguh dulu gomo-gomo tu.. lepas bola baru gomo-gomo..hehehe

    ReplyDelete
  7. #Mama Zharfan:yieza,Malaysia boleh sudah semestinya...

    #Anonymous;hik3..ni macam joegrimjow je ni..hak3,dah kahwin nanti fahamla..tak kahwin pun dah fahamrasanya kan?

    #Fariq :keputusan sendiri..hik3..

    #zuar ;chaiyok2

    ReplyDelete
  8. #AesyaZealous :ramai ternanti2 aksi terlampaunya itu...

    #shazika :jom sokong...

    #Tn.Punya ;hik3..lepas bola bergomo2?hik3..

    ReplyDelete
  9. Yeayyy hopefully Malaysia menang malam ni dengan 0-2 yeahhh! InsyaAllah =)

    kalau kita menang nantikan kita semua dapat cuti tak bang?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi