December 29, 2010

Gambar Terlampau Anak Beranak

Yieza, gambar terlampau anak beranak tersebar. Gambar ini dirakamkan secara senyap tanpa pengetahuan si anak beranak ini. Dussh, aksi panas :


 Kami menjadi Mangsa gambar ambil curi-curi dari isteri
Alisya kepenatan selepas mewarna, dodoikan both terlena

Anak perempuan, semestinya manja dengan Papanya. Seronok melihat Alisya membesar, keletahnya selalu mencuit hati kami sekeluarga. Kalau dia blom tidur, papa mahu menulis, ada saja dia keletahnya.

P/s : Tak sabar menanti kehadiran Adik Alisya. Planning next year, Wish Us Luck.Doa-doakan anak lelaki pula tau.

27 comments:

  1. comel jer tgk...si Alisya yer bkn si bapaknya....hahahaha

    ReplyDelete
  2. insyaAllah ada rezeki tahun depan

    ReplyDelete
  3. hahahaha.....tajuk syko.....haha.....anyway...comel :)

    ReplyDelete
  4. waduh,,waduh~ pencetus kontroversi betul la sifu onizuka nih...

    ReplyDelete
  5. hahaaaa... sama laaa dengan aku..
    sampai tertido kalau tidokan anak..
    penat.. tapi seronok dengan anak..
    menghiburkan hati.. :)

    ReplyDelete
  6. tajuk gempak giler..berlari macam peluru nak masuk ke sini...hahaha...alololo..pandainya bakal menatu 'sifu' mewarna ya... :)

    ReplyDelete
  7. wahhh alisya tido sangat lena atas papa dia....empuk gamaknya....hihihih gurau saja bro...

    ReplyDelete
  8. heheheh...atia dengan ayahnya pun selalu macam tu....anak pompuan mmg close dengan ayah lah kan?

    ReplyDelete
  9. oh my..so sweetla en qazz..ehehhee...

    ReplyDelete
  10. isk ish ish...ahahha...penat betul 2.

    ReplyDelete
  11. semoga ada rezeki thn depan...

    suka tgk kalau anak rapat ngan ayahnya...so sweet...

    ReplyDelete
  12. wah planing baik punya.. isyallah moga cepat dapat sorang lagi eyriqazz.. dapat sepasang baru best.. amin

    ReplyDelete
  13. #Watie Rose:Si bapaknya tak comel ke?hik3...

    #amirah :thanks..Amin...

    #roq :hik3,ada apa dengan tajuk?thanks bro

    ReplyDelete
  14. Anak saya tak suka saya buat dia camni.. Waktu dia tidur dia lebih suka bergantung dengan mama dia..

    ReplyDelete
  15. #~NazRaH WaHaB~:hik3..tips berblogging dari hotfm...entry panaspanas...

    #KiD:seronokkan?tapi melayan pun kadang2 boleh kurus dibuatnya...hik3...

    #cikmin ;hik3,mengamuk sakan mamanya..first time belikan pensil warna, habis dinding dicontengnya....seb baik kalis air..

    #Nadia arRumaisha:hik3..empok2....thanks..

    ReplyDelete
  16. #LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™;yup..

    #nama.aku.lynn :thanks..Amin...

    #Atia Adina;yup,setuju....

    #mia :tq..

    #Bella Enveeus;thanks bella..bella bila nak kawin?

    #Kuman Chaos:nasib baikk...

    ReplyDelete
  17. #Ain Atika:mana taknya..seharian dia tak tidur..

    #phreak-id :hak3,sambil menyelam sambil minum air..

    #intankuterpilih:thanks..Minta2 dimakbulkan...

    #Tn.Punya ;thanks bro..bro bila lagi?

    ReplyDelete
  18. sungguh terlampau aksi tido ni hahha
    cutenya alisya --nmpk sgt daddy's girl ni
    me doakan bro cepat2 dpt boboy..Amiin

    ReplyDelete
  19. Hahaha..memang melampau..nak cilok gambo nie..wakakaka..nak carik modal lagi..idea tak timbul lagi nie..hehe

    ReplyDelete
  20. Hahaha.. Satu entri yang menarik dan kelakar..

    Tajuk bikin gempak.. Membuatkan ramai orang berminat nak baca..

    ReplyDelete
  21. hahahah kalo cmni takpe...jgn dok tido atas anak plak...penyek anak tu nnti keh3

    kalo tak malas,singgah la laki lebih suke pompuan gebu/berisi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi