January 14, 2011

Gambar Kacau Daun

Jom layan gambar kacau daun aja. Kredit to Mr. Jocko yang forwardkan :


Hik3, dia pulak yang Syok
Ehem2, 18 tahun ke atas saja
Hantuu...

Kalau Berpacaran

Kembangkan Pipi

Smile
Ehh, mamat blakang tu Cam kennysia la..

18 comments:

  1. HAHAHA. kelaka tengok gambar kat dalam entry ni. macam-macam style. HAHAHA

    ReplyDelete
  2. HAHA, yang takleh blah sekali gambar yang mamat curi air tu. Selamba badak je kan? Tau2 je ayor dah habeh. Kurang asam!

    ReplyDelete
  3. haha. yg minum air tu yg xtahan tu. hahah

    ReplyDelete
  4. hahahaha....mmg ada watak tambahan dalam gambar2 tu..hehehhe

    ReplyDelete
  5. hahaha..bangang tol gmbr2 di atas.. :P

    ReplyDelete
  6. paling suke gamba last~c0mey..ahaha

    ReplyDelete
  7. salam,
    alahai tengok semua gambar tu boleh hilangkan stress...hehee

    ReplyDelete
  8. ni banyak gambar-gambar lucah ni.. hehehe.. yang gajah tu sempat lagi tu bro.. hahaha

    ReplyDelete
  9. haha..
    mcm2 ekspresi muka ada..~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails